Achizitie publica - Achizitie servicii de proiectare si lucrari de constructie sediul de ocol silvic Tarcau
Detaliu pentru invitatia numarul 328444
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328444/31.05.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de proiectare si lucrari de constructie sediul de ocol silvic Tarcau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de proiectare si lucrari de constructie sediul de ocol silvic Tarcau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si constructia unui nou sediu de ocol silvic
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 065, 203 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este stabilit conform prevederilor art.43^1, alin.2, lit.a si este de 41.304 lei. In masura in care Consiliul respinge o contestatia ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.845 lei (conf.art.278^1, alin.1, lit.b din OUG nr.34 / 2006 ). Forma de constituire a garantiei de participare: A) Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune atat in original la sediul Directiei Silvice Neamt, cat si in SEAP (copia acesteia) pana la data si ora de cand autoritatea contractanta are acces la documente, conf.art.86 din HG 925 / 2006. Se va completa formularul nr.19 sau nr.20 , functie de cum prevede daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. B) Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora de cand autoritatea contractanta are acces la documente, conf.art.86 din HG 925 / 2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In situatia in care I.M.M.-urile beneficiaza de prevederile Legii nr.346 / 2004 ofertantii au obligatia de a depune in SEAP dovada ca sunt I.M.M.(formularul nr.1) Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800 ? BRD Piatra Neamt.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin, prin retineri succesive din facturi partiale, caz in care depunerea se face intr-un cont deschis la Trezoreria Statului in conformitate cu HG 1045 / 2011. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM ? urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada: - ca a prestat in ultimii 3 ani cel mult 3 contracte de proiectare lucrari civile in valoare de minim 60.000 lei, fara TVA -ca a executat in ultimii 5 ani cel mult 3 contracte de lucrari civile in valoare de minim 1.400.000 lei, fara TVA. Cerinta privind nivelul impus pentru experienta similara poate fi realizata din cumulul a cel mult trei contracte de executie cu proiectare (servicii/lucrari). Se vor prezenta urmatoarele formulare: -?Declaratie privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani?. -?Declaratie privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani?. -?Experienta similara?. Se vor atasa copii ale proceselor verbale de receptie din care sa reiasa obiectul contractului, valoarea contractului, perioada de executie a lucrarilor, perioada de prestare a serviciilor., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine utilajele necesare executarii contractului.Completarea formularului Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Prezentarea certificatului de autorizare pentru laborator de incercari propriu. In cazul in care nu exista laborator propriu, se va prezenta un contract sau orice alt document, pentru efectuarea de incercari cu un laborator autorizat, precum si certificatul de autorizare al acestuia., Prezentarea de contracte / precontracte sau orice alt document / angajament pentru furnizare betoane, materiale ( agregate ) de balastiera; pentru transport betoane, materiale ( agregate ) de balastiera., Dovada asig.pers.de spec.necesar contr: a.arh.proiect-calif.: studii sup.arh;
-exp.prof.in domeniul proiect.luc.civile;b.ing.sef de santier-calif: studii const.civile si indus;
-exp.prof.in calit.de ing.sef de santier pentru lucr.de constr.civile;c. resp.tehnic cu exec.in domeniul constr.civile si indus;
-calif: studii sup.constr.civile si indus.si atestat valabil;
-exp.prof.in calit.de RTE pentru lucr.de constr.civile;d.resp.cu contr.tehnic de calit.in constr;
-calif.: studii sup.constr.civile si indus.-exp.prof.in calit.de resp.cu contr.tehnic de calit;e.resp.teh.cu execut.pe lucrari de instalatii;calif.: studii sup.constr.civile si indus.-exp.prof.in calit.de RTE pt.lucr.inst;se va completa si prezenta formularul Declaratie privind personalul de specialitate pentru executare contract.Pt.fiecare dintre exp.solic.se vor prez.: CV-ul;Decl.de disp.;Diplome, atestate, autorizatii din care sa rez.preg.prof.;Contr.de colab./indiv.de munca/pres.serv.pe care ofert.le are cu exp.ori angajament pt.experti, Prezentare formular ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?., Informatii privind subcontractarea. Completarea formularului Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul are obligatia de a preciza partea / partile din contract care urmeaza sa le subcontracteze, procentul de subcontractare si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Domeniul de activitate al subcontractantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii., Informatii privind asocierea.Completarea formularului ?Acord de asociere?. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii. Standarde de asigurare a calitatii. Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalent, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Se accepta documente in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand sa fie transmisa certificarea propriu ? zisa. Nu se accepta adeverinta eliberata de organisme competente pentru ofertantii care sunt in curs de obtinere a certificarii ISO 9001 sau echivalenta., Standarde de protectie a mediului. Dovada asigurarii unui nivel corespunzator a protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea de documente emise de organisme nationale sau international acreditate care confirma asigurarea unui standard de mediu corespunzator solicitarii sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului. Se accepta documente in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand sa fie transmisa certificarea propriu ? zisa. Nu se accepta adeverinta eliberata de organisme competente pentru ofertantii care sunt in curs de obtinere a certificarii ISO 14001 sau echivalenta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 14:53