Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de publicitate in presa scrisa ? locala


Detaliu pentru invitatia numarul 323196
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Alba
Numar invitatie: 323196/02.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de publicitate in presa scrisa ? locala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: 0258-813380, 0258-811982, Fax: 0258-813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380/ +40 258811982, fax: +40 258813325, persoana de contact: Camelia Elena Galac Vitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean AlbaPiata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de publicitate in presa scrisa ? locala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Difuzare de anunturi publicitare, anunturi pentru licitatii, informatii de interes public, anunturi privind actiunile organizate de administratia locala prin intermediul urmatoarelor mijloace de comunicare ? presa scrisa (cotidian local) conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 820 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (Formular nr. 11);depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante (cam.15); sau prin ordin de plata in contulRO03TREZ0025006XXX000171 CF 4562583 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executieGarantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 din ordonantaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaSe solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular 1Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie orice ofertant care se afla in oricare din situa?iile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 1Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta- Pentru persoane juridice romane1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitieIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta obligatorie: completare Formular 2Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: completare Formular 3Persoanele cu functie de decizie din partea Consiliului Judetean Alba implicate in procedura de achizitie sunt: Ion Dumitrel ? Presedintele Consiliului judetean AlbaAlin Florin Cucui ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Alba, Sorin Ioan Bumb ? Vicepresedinte Consiliul Judetean AlbaBodea Ioan ? director executivDeclaratia se va prezenta si de catre ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 5Certificat de participare la procedura cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta obligatorie: completare Formular 4 Persoane juridice/fizice romane1)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2) Autorizatie de functionare/altele echivalente, in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la deschiderea ofertelor(ONG-uri).Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri 2008, 2009, 2010Se va utiliza cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an prin raportare la cursul mediu BNR.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaPrincipalele prestari de servicii in ultimii 3ani, Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind personalulDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Ofertantii vor prezenta un acord preliminar de asociere, in care se va stabili liderul de asociatie. De asemenea acordul de asociere trebuie sa mentioneze faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, respectiv faptul ca acestia raspund in solidar in fata autoritatii contractante., Informatii privind tirajul mediu difuzat pe editie al ofertantului, aria de difuzare, profilul, publicul tintaTiraj mediu difuzat pe editie, certificat - minim acceptat: 14.000 exemplare/editie calendaristic, de catre institutii autorizate.In cazul in care cotidianul nu este auditat, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind tirajul insotita de documente financiar-contabile justificative privind tirajul inregistrat in ultimele 3 luni calendaristice.Tirajul mediu difuzat pe editie al ofertantului, aria de difuzare, profilul, publicul tinta, certificat pentru o perioada de minim 3 luni din ultimul an
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer