Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de publicitate in presa scrisa centrala, locala, respectiv internationala


Detaliu pentru invitatia numarul 356457
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie
Numar invitatie: 356457/12.12.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de publicitate in presa scrisa centrala, locala, respectiv internationala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in IndustrieCod fiscal: 25008603, Adresa: Calea Victoriei nr. 152, Bucuresti, Telefon: +40 212025488, Fax: +40 212025146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Victoriei nr. 152, Bucuresti, Romania, cod postal: 010096, telefon: +40 212025488, fax: +40 212025372, persoana de contact: Denisa Mihaela Russu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Victoriei nr. 152, Bucuresti, Romania, cod postal: 010096, telefon: +40 212025488, fax: +40 212025372, persoana de contact: Denisa Mihaela Russu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Afaceri economice si financiare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de publicitate in presa scrisa centrala, locala, respectiv internationala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de servicii de publicitate in presa scrisa centrala, locala, respectiv internationala. Valorea estimata minima reprezinta valoarea contractului initial.Optiuni: Val min rep val proced.Val max rep val posib suplimentari. Art. 6 alin. 2 pct. 3 HG 925/2006
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 532 - 207, 532 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT I: 450 RON; LOT II: 3560 RON; Per de valab a gar. de part. este egala cu cea a of. si anume 90 zile de la termenul limita de primire a of.Gar. de particip. se constit. prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari care se prez. in orginal in cuantumul si in per. prev. in doc. de atribuit. Mod de const. a gar. de particip., care tb. sa fie irevocabila: Sub forma de: instrument de garantare emis de o soc. bancara emis in favoarea autoritatii contractante-(OPSPI). In cazul in care gar. de particip. se const. sub forma de scrisoare de gar. bancara, se va utiliza modelul indicat in Sectiunea Formulare (Formularul 3); Sub forma de ordin de plata in contul OPSPI nr. RO30TREZ7015005XXX010523 deschis la Trezoreria Statului, Sector 1, Bucuresti. Pentru a fi recunoscuta ca valabila const. gar. de particip., ordinul de plata tb. sa fie vizat de catre banca emitenta. Neconstituirea gar. de particip. pana la data deschiderii of. atrage respingerea of. Ordinul de plata prin care s-a achitat gar. de particip. se ataseaza plicului cu oferta (plicul mare in care se introduc toate doc. of.). In cazul in care op. economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii imm-urilor, art.16, alin.(2), valorile solicitate ale cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani, ale gar. de particip. si ale gar. de buna executie vor fi de 50% din valorile solicitate. Gar. de particip. se restituie: - of. castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data const. gar. de buna executie; - of. necastigatori: dupa semnarea ctr. de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per. de valab. a of. Data la care se va face echivalenta leu/valuta (respectiv cursul de schimb BNR) pentru situatia in care se va depune si in valuta este cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
3% din pretul contractului fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: In conformitate cu prevederile art. 90 alin.1 din HG 925/2006 cu perioada de valabilitate pana la 31.01.2014. In cazul in care garantia de buna executie este constituita sub forma de Scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul 4 ? Sectiunea FORMULARE. In cazul prelungirii contractului dupa 31.12.2013, Prestatorul se obliga sa prelungeasca garantia de buna executie cu o perioada echivalenta cu perioada de prelungire a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a ofertantului - Se va prezenta obligatoriu Formularul 6 din Sectiunea FORMULARE. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie pe propria raspundere "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta obligatoriu Formularul 10 din Sectiunea FORMULARE, in conformitate cu modelul din Ordinul Nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, emis de Presedintele ANRMAP.In cazul persoanelor juridice romane, confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si, respectiv, la bugetul local, se va face prin prezentarea respectivelor certificate de atestare fiscala ? original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", eliberate de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor candidatilor. In cazul persoanelor juridice straine, documentele edificatoare similare vor fi prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata in limba romana.Declaratie pe propria raspundere (Formularul 11 din Sectiunea FORMULARE ) privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, conform carora Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoane din cadrul autoritatii contractante, ce detin functii de decizie in cadrul procedurii de atribuire: Marius Stefan Vintila, Mihai Liviu Mihalache, Bogdan Constantin Andronic, Doina Variu, Ioana Russu, Gabriela Cristea, Denisa Mihaela Russu, Liliana Radu, Adrian Marinescu, Baicu Claudia Maria, Eduard Mihai Frasin. 1) Pentru persoane juridice romane: - Informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul trebuie sa fie prezentat in original sau in copie legalizata, sau in copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul".In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.2) Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie legalizata insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri si/sau subcontractari, fiecare asociat si/sau subcontractant, este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii vor prezenta Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) sau Conventie de dubla impunere incheiata cu statul roman, valabile pentru anul calendaristic in curs.Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Valorile cifrei de afaceri se vor prezenta pentru activitatea globala a ofertantului;
- valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani - trebuie sa fie de minim 45.000 de lei, pentru Lotul I, respectiv de minim 356.064 lei, pentru Lotul II.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru Lotul I si pentru Lotul II: 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, ce au avut ca obiect servicii similare2.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre client privat beneficiar.3. Prezentarea informa?iilor referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost ob?inut de catre ofertant. (cel pu?in o persoana)4. Declaratiei privind desemnarea persoanei pentru derularea contractului (in format personal al ofertantilor) i se va atasa obligatoriu si CV-ul acesteia.5. Informatii privind asociatii/subcontractantii ofertantului (daca este cazul). Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme acreditate, care confirma implementarea si certificarea unui sistem al calitatii ISO 9001 pentru serviciile ofertate, in cadrul firmei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.12.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2013 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer