Achizitie publica - Achizitie servicii de publicitate prin Radio
Detaliu pentru invitatia numarul 323690
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323690/06.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de publicitate prin Radio
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: 0258-813380, 0258-811982, Fax: 0258-813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380/ +40 258811982, fax: +40 258813325, persoana de contact: Camelia Elena Galac Vitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean AlbaPiata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de publicitate prin Radio
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Crearea, productia si difuzarea de materiale informative privind activitatile desfasurate de Consiliul judetean Alba in domeniul economic, tehnic (executari lucrari drumuri, constructii, alimentari gaze, apa etc.), social, cultural tineret si turism in judetul Alba si actiunile de interes public desfasurate de aceasta institutie, prin intermediul mijloacelor de comunicare in masa audio(radio);
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 640 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (Formular nr. 11);depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante (cam.15);sau prin ordin de plata in contulRO03TREZ0025006XXX000171 CF 4562583 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executieGarantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 din ordonantaSe solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular 1Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 2Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Pentru persoane juridice romane1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitiecompletare Formular 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006completare Formular 3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaPersoanele cu functie de decizie din partea Consiliului Judetean Alba implicate in procedura de achizitie sunt: Ion Dumitrel ? Presedintele Consiliului judetean AlbaAlin Florin Cucui ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Alba, Sorin Ioan Bumb ? Vicepresedinte Consiliul Judetean AlbaBodea Ioan ? director executivDeclaratia se va prezenta si de catre ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 5Certificat de participare la procedura cu oferta independentacompletare Formular 4In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 6In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a altei persoane, atunci tertul sustinator va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 modificata prin Legea 279/2011. Persoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2) Autorizatie de functionare/altele echivalente, in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la deschiderea ofertelor(ONG-uri).Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala din ultimii trei aniIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare Informatii privind capacitatea tehnicaPrincipalele prestari de servicii in ultimii 3aniOfertanti eligibili: - Post radio independent, - Agentie de publicitate, Informatii privindaria de acoperire1.Harta?Zona de servicii autorizata?(din proiectul tehnic) si ?Buletin de masuratori? emis de ANCOM. -2. In cazul agentiilor de publicitate vor fi prezentate documentele solicitate pentru posturile Radio din oferta.3. In cazul agentiei prezentarea acceptului scris al furnizorului de servicii Radio, Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind personalulDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. De asemenea acordul de asociere trebuie sa mentioneze faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, respectiv faptul ca acestia raspund in solidar in fata autoritatii contractante.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
grad de acoperire in judetul Alba
20
Descriere: P2 - punctajul pentru suprafata de acoperire: 1. pentru cea mai mare suprafata de acoperire se acorda 30 de puncte;2. pentru alta suprafata decat cea prevazuta lapct. 1 se acorda punctajul astfel: P2(n) = (numar (n) / numar MAXIM)x20, numar (n) = nr. populatie acoperita;numar MAXIM = nr. maxim populatie acoperita;Aria acoperita din judetul Alba se ia in calcul numai o singura data in cazul suprapunerii zonei de emisie pentru 2 sau mai multe posturi Radio prezentate in oferta .
punctajul pentru factorul pondere programe proprii se acorda
10
Descriere: 1. pentru ponderea cea mai mare se acorda 10 de puncte; 2. pentru alta pondere decat cea prevazuta la pct. 1 se acorda punctajul astfel: P3(n)=(numar (n) / numar MAXIM)x10, numar (n) = nr. ore programe proprii, numar MAXIM = nr. maxim ore programe proprii; Numarulore programe proprii se ia in calcul numai o singura data in cazul suprapuneriiorelor de programe propriipentru 2 sau mai multe posturi Radio prezentate in oferta, respectiv intervalul orar in care se transmit emisiunile.
punctajul pentru factorul transmisii live prin internet
10
Descriere: 1. pentru posibilitatea transmisiei live prin internet se acorda 10 de puncte; 2. pentru imposibilitatea transmisiei live prin internet se acorda 0 de puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 13:08