Achizitie publica - Achizitie servicii de realizare de studii-investigatie de teren
Detaliu pentru invitatia numarul 289666
CENTRUL NATIONAL DE DEZVOLTARE A INVATAMANTULUI PROFESIONAL SI TEHNIC
Cod de identificare fiscala: 11389672
Adresa: Str. SPIRU HARET nr.10-12, Bucuresti
Telefon: 021/3111162
Fax: 021/3125498
Denumire invitatie: Achizitie servicii de realizare de studii-investigatie de teren
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitie servicii de realizare de studi
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.04.2011 15:46
Data limita de depunere a ofertelor: 28.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret nr.10-12, etaj 1, cam.52, sector 1, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.04.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Spiru Haret nr.10-12, etaj 1, cam.52, sector 1, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 375, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006, certificat de participare la licitatie cu ofeta independenta, copie certificat constatator , copie certificat de inregistrare, certificat de atestare fiscala emis de catre MFP-original/copie , certificat de atestare fiscala emis de catre APL-original/copie , informatii generale, bilant contabil pe ultimul an , lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, fisa experienta similara, declaratie privind respectarea cerintelor privind munca si protectia muncii, declaratie privind conflictul de interese, informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanei coordonatoare responsabile pentru indeplinirea contractului, cv-uri, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Documentatia se afla in SEAPGarantia de participare 3750 leiRO78TREZ7015005XXX011696 deschis la Trezoreria sector 1 Bucuresti, CF: 11389672
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
100
Descriere: Experienta in realizarea de anchete de teren301. Numarul de cercetari realizate in ultimii 3 ani. 52. Numarul de beneficiari 53. Marimea esantionului. 104. Niveluri de reprezentativitate (national, regional, local). Se apreciaza ancheta de teren realizata cu cel mai mare grad de reprezentativitate. 10Experienta in cercetari similare (in randul firmelor/companiilor)201. Numarul de investigatii de teren in tematica propusa sau similara ? numarul de investigatii102. Marimea esantionului10Experienta echipei propuse pentru realizarea anchetei de teren 501. Gradul de acoperire cu operatori in toate cele 42 de judete ale tarii302. Experienta coordonatorului desemnat pentru ancheta (dovedita prin cv si copii ale actelor mentionate in cv) 101. Numar de operatori de introducere si procesare a datelor ce vor fi folositi in ancheta de teren. 10TOTAL PUNCTAJ TEHNIC 100