Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de reparare a fotocopiatoarelor,faxurilor, centralelor si aparatelor telefonice


Detaliu pentru invitatia numarul 204141
Autoritate contractanta
TRIBUNALUL TULCEA
Cod de identificare fiscala: 4508487
Adresa: STR. PACII NR. 83 TULCEA, Tulcea
Telefon: 0240513564
Fax: 0240513564
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie servicii de reparare a fotocopiatoarelor, faxurilor, centralelor si aparatelor telefonice
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii si pentru echipament audiovizual (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitia de :1.Servicii de reparare a fotocopiatoarelor cod CPV 50313100-3 si faxurilor cod CPV 50314000-9;2.Servicii de intretinere si reparare a centralelor telefonice cod CPV 50334130-5 si aparatelor telefonice cod CPV 50334140-8.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 07.05.2009 08:58)
Data publicarii: 23.04.2009 10:20
Data limita de depunere a ofertelor: 06.05.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Pacii nr.83, cod 820048, Registratura cam.18, Tribunalul Tulcea
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.05.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Tribunalului Tulcea, municipiul Tulcea, str. Pacii nr.83
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 20, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Situatia personala a ofertantului: Declaratie de eligibilitate(Formular 1), Certificat de atestarefiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, Declaratie privind neîncadrarea in situatiile prevazute la art.181(Formular 2)2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificat constatator ORC, Certificat de înregistrare fiscala ORC3.Situatia economico-financiara: Fisa de informatii generale( Formularul 3)4.Capacitatea tehnica si/ sau profesionala: Listaprincipalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani ( Formularul 4); Recomandari de la 3 beneficiari sau declaratie scrisa a operatorului economic; Autorizarea pentru prestari servicii( Formularul 8)5. Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau alte documente echivalente
- descarcare de pe pagina web.e-licitatie.ro , sectiunea ?Invitatii de participare?.
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer