Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de reparare, intretinere si revizie generala ascensoare


Detaliu pentru invitatia numarul 334482
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Numar invitatie: 334482/29.08.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de reparare, intretinere si revizie generala ascensoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILACod fiscal: 4342863, Adresa: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Braila, Telefon: 0239/693868, Fax: 0239/693868
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de reparare, intretinere si revizie generala ascensoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de reparare, intretinere si revizie generala ascensoare cu incheiere de acord-cadru.
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 364, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma fixa, astfel: 6.916 ron.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ordinul de plata in contul Spitalului Judetean Brail: RO 49 TREZ 1515006XXX007274, deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342863.In cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la casieria unitatiiIn conformitate cu art. 16(2) din Legea 346/2004, cu modif si completari ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.In conf cu prev. Art. 278^1, alin 1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie, pana la data semnarii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Prezentare formular 12 A , deeligibilitate (neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006)b)Prezentare formular 12 B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006)c)Prezentare formular 12 C- Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006Manager: Ec. Sin Rodica-Ordonator de crediteDirector financiar-contabil: Ec. Chirita Irina ? aproba fondurile pentru proceduraEc. Mihalache Virgil ? presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluare a ofertelorSef serviciu APCA - Ec. Petrea Lenuta ? intocmire Documentatie de atribuireIng. Bunea Leonard - intocmire Documentatie de atribuire.Cons jur. Mandreanu Ciprian - intocmire Documentatie de atribuireTh. Berca Ilie? intocmire Caiet de sarcinid)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular nr. 5e)Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.f)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Documentele solicitate vor trebui prezentate astfel: tertul sustinator are obligatia de a prezenta numai declaratiile privind neincadrarea in prev. art. 691, art. 180, 181 lit. a), c1) si d), in timp ce in cazul subcontractantilor este obligatorie prezentarea numai a declaratiei privind neincadrarea in prev art 691 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original, in conformitate cu Ordinul 509/2011.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii.2.Se solicita autorizatia ISCIR pentruservicii de intretinere, reparare si revizie ascensoare, valabila la data deschiderii ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original, in conformitate cu Ordinul 509/2011Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul (ele) in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 2, care sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Bilant contabil anual la 31 decembrie 2011, vizat si inregistrat de organele competente. Se va prezenta o fotocopie dupa acest document
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.fisa tehnica pentru fiecare produs ofertat2. formular de experienta similara, insotit de copii dupa contracte, mai putin clauze de confidentialitatesi/sau recomandari din partea beneficiarilor.Copiile vor fi semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea, , conform cu originalul, ,Daca contractul este este incheiat in alta limba decat limba ramana, se va prezenta copia acestuia insotita de traducerelegalizata., 3.Lista de experienta similara4. Se solicita lista cu personalul tehnic calificat direct raspunzator de obligatiile contractuale. Obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii: Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/14.07.2006 si HG 1425/2006 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii 319/2006, revin ofertantului.5. Lista de experienta similara insotita de recomandari sau documentele constatatoarereferitoare la modul de indeplinire aobligatiilor contractuale trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii: a) moduldeindeplinireaobligatiilorcontractualepeparcursulderularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul contractelor de furnizare au fost inregistrate: ? neconformitati;?evenimente produse din vina exclusiva a contractantului; 1. Se solicita certificat de asigurarea a standardelor de calitate emis de organisme competentecare fac referire la prestarea de servicii de reparatii, intretinere si revizieascensoare ISO 9001/2001sau echivalent.2.Certificate privind implementarea sistemelor de calitatii privind conditiile de 1.cerinta minima: copie certificat, in termen de valabilitate, certificata de catre ofertant prin semnatura si stampila.2.cerinta minima: copie certificat, in termen de valabilitate, certificata de catre ofertant prin semnatura si stampila.mediu si protectia muncii : ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer