Achizitie publica - Achizitie servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical
Detaliu pentru invitatia numarul 280017
MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Cod de identificare fiscala: 6247787
Adresa: STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti
Telefon: 0233244017
Fax: 0233244077
Denumire invitatie: Achizitie servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical. Serviciile prestate vor fi cele solicitate in caietul de sarcini si va cuprinde numarul minim de interventii ce urmeaza a fi efectuate pentru intregul lot de aparatura medicala conform anexei nr 1 de la caietul de sarcini , pe toata durata valabilitatii contractului.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.02.2011 13:34
Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul U.M.02275, loc. Baltatesti, str. Florilor, nr. 63, jud. Neamt, Biroul CDC
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M.02275, loc. Baltatesti, str. Florilor, nr. 63, jud. Neamt.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 27, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Situatia personala a ofertantului: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificate de atestare fiscala privind persoanele juridice si impozitele si taxele locale; Fisa de informatii generale.2.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificat constatator; Certificat de înregistrare;Aviz de functionare;3.Situatia economico-financiara: -Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani;4. Capacitatea tehnica si/sau profesionala: Lista serviciilor de service aparatura medicala prestate in unitati sanitare in ultimii 3 ani; Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice aflate in dotarea ofertantului pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de service, intretinere aparatura medicala; declaratie cuprinzând subcontractantii; Declaratie pe proprie raspundere prin care confirma faptul ca au resursele umane, tehnice si financiare pentru prestarea serviciilor solicitate.
Cuantumul garantiei de participare este de 400 lei.Documentatia de atribuire este atasata la invitatia de participare din SEAP.