Achizitie publica - Achizitie Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de aer conditionat
Detaliu pentru invitatia numarul 347066
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347066/21.05.2013
Denumire contract: Achizitie Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de aer conditionat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANICod fiscal: 4350505, Adresa: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Telefon: +40 237625000/223/+4 0237622257, Fax: +40 237625191
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Romania, cod postal: 620034, telefon: +40 237622257, fax: +40 237622257, persoana de contact: Biroul de Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Romania, cod postal: 620034, telefon: +40 237622257, fax: +40 237622257, persoana de contact: Biroul de Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de aer conditionat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de aer conditionatIn temeiul art 6 alin 3 din HG 925/2006 achizitorul intentioneaza sa suplimenteze cu maxim 50 % cantitatea de servicii achizitionata, incepand cu 01.01.2014, pentru primele 4 luni ale anului 2014, prin intermediul unor Acte Aditionale convenite cu prestatorul, in functie de necesitati si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Precizam ca valoarea estimata cumulata a achizitiei(asadar + cele 4 luni din anul 2014) este de 302400 lei, fara Tva, din care 201600 lei, fara TVA reprezinta valoarea achizitiei pt anul 2013 si 100800 lei, fara TVA, valoarea eventualelor acte aditionale pe anul 2014, astfel cum rezulta si din nota de estimare atasata.Important: Operatorii economici isi vor intocmi propunerea financiara in raport cu valoarea estimata pana la sfarsitul anului 2013, respectiv 201600 lei, fara Tva, nu raportat la valoarea estimata cumulata.Optiuni: se va face aplicarea art. 6 alin 3 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 600 - 302, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.In cuantum de 1% din valoarea minima estimata , fara TVA, a contractului, respectiv 2016 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: - se constituie prin virament bancar in contul AC cont nr. RO67TREZ6915005XXX000098 Trezoreria Focsani, sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta caz in care echivalentul garantiei de participare din lei in valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.Intrumentul de garantare va trebui sa faca referire expresa la cererea de oferta privind achizitionarea de Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de aer conditionat, cod CPV 50532000-3 , per. de val. a garantiei trebuind sa fie cel putin egala cu per. de val. a ofertei, respectiv 60 de zile.GP va fi executata de catre AC in urma.cazuri: a)castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul b)daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia c) ofertantul depune contestatie iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute in conformitate cu art.2781 din OUG 34/2006. - GP constituita de ofertantul necastigator se restituie de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.GP constituita de ofertantul castigator se restituie de AC in termen de 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, -Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport s.a. mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 12:46