Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de reparare si intretinere autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 328703
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Numar invitatie: 328703/05.06.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de reparare si intretinere autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIUCod fiscal: RO 23886365, Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Telefon: 0251.426655, Fax: 0251.427597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200738, telefon: +40 251426655, fax: +40 251427597, persoana de contact: IONUT MARIUS GRAURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de reparare si intretinere autovehicule
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din parcul propriu al Administratiei Bazinale de Apa Jiu.In cazul aplicarii prevederilor art. 6 din H.G. 925 / 2006 valoarea estimata minima va reprezenta valoarea estimata pana la 31.12.2012, iar valoarea maxima va reprezenta valoarea estimata globala, care cuprinde si valoarea suplimentarilor.Valoarea minima a intervalului (237000 lei fara T.V.A) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) pentru derularea contractului pana la 31.12.2012, iar valoarea maxima (316000 lei fara T.V.A.)reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, pentru derularea contractului pana la 30.04.2013.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 316, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1 - 1000 lei, LOT 2 - 900 lei, LOT 3 - 1200 lei, LOT 4 - 120 lei, LOT 5 - 450 lei, LOT 6 - 300 lei, LOT 7 - 120 lei, LOT 8 - 300 lei, LOT 9 - 300 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 (*actualizata*) si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006 (*actualizata*) . b) Ordinde plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO93TREZ2915005XXX009201 deschis la Trezoreria Municipiului Craiova , C.I.F. RO 23886365, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis si la sediul autoritatii contractante (in original in cazul scrisorilor de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata), insotit de scrisoarea de inaintare (Formular nr. A). Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. ( Formular nr.B) (3) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006(*actualizata*).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 1), Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular nr.2), Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul general consolidat, la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul"), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul")NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, care a prezentat documentul in copie, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular nr. 3)Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 4), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr.5). Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acesteaprevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire, respectiv dr. ing. Talau Marin - Directorul autoritatii contractante, ec. Tonica Cristian - Director economic, cj. Vasilescu Ion - Sef Birou Juridic si Contencios, ec. Manea Melania - viza Control Financiar Preventiv , Presedintele si/sau membrii comisiei de evaluare ( ing. Popescu Marioara -Coordonator Compartiment Mecanizare, tehnician Dobrin Gheorghe - Sef Formatie Service Auto, cj. Graure Ionut - Compartiment Achizitii A.B.A. Jiu )) 1.Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul")Obiectul contractului, respectiv intretinerea si repararea autovehiculelor, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.CPentru persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentNOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, care a depus documentul in copie, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2. Autorizatie tehnica emisa de RAR (copie conform cu originalul)?pentru tipul de autovehicule prevazute in caietul de sarcini, conform Ordinului nr.2131/2005 emis de Ministrul Transporturilor si Infrastructurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ofertantultrebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, de cel putin : LOT 1 - 100000 lei, LOT 2 ? 90000 lei, LOT 3 ? 120000 lei; LOT 4 ? 12000 lei, LOT 5 ? 40000 lei, LOT 6 ? 30000 lei, LOT 7 ? 12000 lei, LOT 8 ? 30000 lei; LOT 9 ? 30000 lei, bilant contabil la 31.12.2011, anexele vizate si inregistrate la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista cu prestarile de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani.Se solicita completare Formular nr. 7 Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi prestat, in ultimii 3 ani, servicii similare contracte a caror obiect sa fi fost servicii de reparae si intretinere autovehicule, cu o valoare cumulata egala sau mai mare de :50000 lei fara T.V.A. ? LOT 1 , 45000 lei fara T.V.A.? LOT 2 , 60000 lei fara T.V.A. ? LOT 3 , 6000 lei fara T.V.A. ? LOT 4, 20000 lei fara T.V.A. ? LOT 5, 15000 lei fara T.V.A.? LOT 6 , 6000 lei fara T.V.A.? LOT 7, 15000 lei fara T.V.A. ? LOT 8, 15000 lei fara T.V.A.? LOT 9Se solicita: -completare Formular nr. 8 Experienta similara.-contracte de prestari servicii sau alte documente considerate relevante, care vor contine valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, informatii privind echipamentele/ instalatiile tehnice, mijloacele de masurare de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Autoritatea contractanta solicita, caoperatorul economic sa aiba la dispozitie cel putin urmatoarele dotari: atelier de reparatii dotat cu elevatoare, atelier de reparatii mecanice, atelier de reparatii electrice, atelier de tinichigerie vopsitorie, statie ITP /contract de colaborare, acoperirea anticoroziva a caroseriei si componentelor.Se solicita: - completare Formular nr. 10 - Declaratie privind instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii-documente justificative ( facturi, acte de proprietate, alt tip de contracte, etc)., informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se solicita: - completare Formular nr. 9 declaratia privind subcontractantii, insotita de datele de recunoastere, acordurile de subcontractare si specificarea categoriilor de servicii care urmeaza a le executasubcontractantul/subcontractantii in cadrulcontractului.Formularul privind subcontracterea se va introduce in documentele de calificarechiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti pentru prestariiserviciilor. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul?., informatii referitoare la personalul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de candusere.Se solicita: Completare Formular nr. 11 -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat sial cadrelor de conducere, informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului deservicii.Se solicita: -completare Formular nr. 12 - Personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii.-CV-uri si acte justificative (diplome, licente, atestari, etc) care dovedesc/atesta specializarea personalului responsabil pentruindeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 07:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer