Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de reparare si intretinere autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 348061
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Numar invitatie: 348061/06.06.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de reparare si intretinere autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIUCod fiscal: RO 23886365, Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Telefon: 0251.426655, Fax: 0251.427597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200738, telefon: +40 251426655, fax: +40 251427597, persoana de contact: IONUT MARIUS GRAURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, judetul Dolj, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de reparare si intretinere autovehicule
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din parcul propriu al Administratiei Bazinale de Apa Jiu. In cazul aplicarii prevederilor art. 6 din H.G. 925 / 2006 valoarea estimata minima va reprezenta valoarea estimata pana la 31.12.2013, iar valoarea maxima va reprezenta valoarea estimata globala ( 310000 lei fara T.V.A.), care cuprinde si valoarea suplimentarilor pana la 30.04.2014.LOTUL 1 ? VOLKSWAGEN - 55000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 31.12.2013 ) - 70000 lei fara T.V.A. ( 01.07.2013 - 30.04.2014 )LOTUL 2 ? DAEWOO - 40000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 31.12.2013 ) - 50000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 30.04.2014 )LOTUL 3 ? DACIA - 50000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 31.12.2013 ) - 74000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 30.04.2014 )LOTUL 4 ? RENAULT - 6000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 31.12.2013 ) - 8000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 30.04.2014 )LOTUL 5 ? SSANG YONG - 30000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 31.12.2013 ) - 40000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 30.04.2014 )LOTUL 6 ? FIAT - 15000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 31.12.2013 ) - 20000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 30.04.2014 )LOTUL 7 - MITSUBISHI - 6000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 31.12.2013 ) - 8000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 30.04.2014 )LOTUL 8 - TOYOTA - 15000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 31.12.2013 ) - 20000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 30.04.2014 )LOTUL 9 - AUTOVEHICULE > 3.5 to - 15000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 31.12.2013 ) - 20000 lei fara T.V.A.( 01.07.2013 - 30.04.2014 )Valoarea minima a intervalului (232000 lei fara T.V.A) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) pentru derularea contractului pana la 31.12.2013, iar valoarea maxima (310000 lei fara T.V.A.)reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, pentru derularea contractului pana la 30.04.2014.Optiuni: Prelungirea cu 4 luni in 2013, conf. art.6 din H.G.925/2006-servicii cu caracter de regularitate.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 000 - 310, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1 - 1100 lei, LOT 2 - 800 lei, LOT 3 - 1000 lei, LOT 4 - 120 lei, LOT 5 - 600 lei, LOT 6 - 300 lei, LOT 7 - 120 lei, LOT 8 - 300 lei, LOT 9 - 300 lei Perioada de val. a gar. de participare: 90 de zile de la term. limita de primire a of.. Vor fi acceptate urm. forme de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prez. in orig., in cuantumul si pt. per. prev. in doc. de atribuire. Doc. se va constitui in conf. cu prev. art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 (*actualizata*) si in conf. cu prev. art. 278 1 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata*).b) O.P. emis in favoarea aut. contractante in contul pt. gar. de participare nr.RO93TREZ2915005XXX009201, deschis la Trez. Mun. Craiova, ; C.I.F. RO 23886365. Dovada constituirii gar. de participare tr. sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis si la sediul aut. contractante (in original in cazul scr. de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul O.P.), insotit de scr. de inaintare(Formular A). Of. care solicita reducerea cerintei priv. cuantumul cifrei de afaceri, a gar. de participarela 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. (3) in cazul depunerii unei contestatii ( pt. of. care participa la mai multe loturi si depasesc valoarea prev. de art. 19 din OUG 34 /2006), daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine/returna din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara, cu 5 zile, datei de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formular 1 . Obligatoriu se va completa pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 2Obligatoriu se va completa pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofert. din prezenta procedura.3 ) Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. 3' ) -Certificat de atestare fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele component ale bugetului general consolidate sunt considerate a fi indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organelle competente in domeniu .Persoanelejuridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata. Obligatoriu se prezinta de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se va prezenta Formularul nr. 3 ; Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturorcandidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta inconcordanta cu regulile de concurenta.6) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 , cu modif. si complet. ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul). Se va completa Formularul 5 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Persoanele ce detin functii dedecizie in cadrul autoritatii contractante: dr. ing. Talau Marin ? Director, ing. Palasca Mihai ? Director Tehnic, ec. Tonica Cristian Paul ? Director economic, ec. Manea Melania ? Contabilitate viza C.F.P., cj. Vasilescu Ion ? Sef Birou Juridic, ing. Popescu Marioare ? Coordonator Compartiment Mecanizare, sing.Cruceru Costinel - Compartiment A.L.S. , cj.Graure Ionut Marius ? Compartiment A.L.S. 1.Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul.Certificatul constatator emis de ORC din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii, dupa caz, au ca obiect de activitate activitatile supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;2.Autorizatie tehnica emisa de RAR (copie conform cu originalul)? pentru tipul de autovehicule prevazute in caietul de sarcini, conform Ordinului nr.2131/2005 emis de Ministrul Transporturilor si Infrastructurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, de cel putin : LOT 1 - 110000 lei, LOT 2 ? 80000 lei, LOT 3 ? 100000 lei; LOT 4 ? 12000 lei, LOT 5 ? 60000 lei, LOT 6 ? 30000 lei, LOT 7 ? 12000 lei, LOT 8 ? 30000 lei; LOT 9 ? 30000 leiCursurile valutare medii ce se vor utiliza la calculul cifrei medii de afaceri inechivalent euro se regasesc pe site-ul www.bnro.ro.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare la 50 % vaprezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprieraspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte case incadreaza in categoria IMM-urilor.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatiaeconomica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri; acesteavor fi prezentate in copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pefiecare pagina si avand mentiunea?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Din prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani trebuie sa rezulte ca a prestat servicii similare, cu o valoare cumulata egala sau mai mare de :55000 lei fara T.V.A.? LOT 1 , 40000 lei fara T.V.A.? LOT 2, 50000 lei fara T.V.A. ? LOT 3, 6000 lei fara T.V.A. ? LOT 4 , 30000 lei fara T.V.A. ? LOT 5, 15000 lei fara T.V.A. ? LOT 6, 6000 lei fara T.V.A. ? LOT 7, 15000 lei fara T.V.A. ? LOT 8, 15000 lei fara T.V.A. ? LOT 9In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita deoricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, informatii privind echipamentele/ instalatiile tehnice, mijloacele de masurare de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Autoritatea contractanta solicita, ca operatorul economic sa aiba la dispozitie cel putin urmatoarele dotari: atelier de reparatii dotat cu elevatoare, atelier de reparatii mecanice, atelier de reparatii electrice, atelier de tinichigerie vopsitorie, statie ITP /contract de colaborare, acoperirea anticoroziva a caroseriei si componentelor.Pentru dovedire se vor prezenta documente justificative ( facturi, acte de proprietate, alt tip de contracte, etc)., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)- lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare; -partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze - datele derecunoastere ale subcontractantilor. Subcontractantii vor depune odeclaratie pe proprie raspundere conf art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul 5, Informatii privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si alcadrelor deconducere, conf. art. 188 alin (2) lit. e) din OUG 34/2006-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapers. de conducere, precum si ale pers. responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.-CV-uri si acte justificative (diplome, licente, atestari, etc) care dovedesc/atesta specializarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer