Achizitie publica - Achizitie servicii de reparare si intretinere utilaje
Detaliu pentru invitatia numarul 348333
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348333/11.06.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de reparare si intretinere utilaje
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIUCod fiscal: RO 23886365, Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Telefon: 0251.426655, Fax: 0251.427597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200738, telefon: +40 251426655, fax: +40 251427597, persoana de contact: IONUT MARIUS GRAURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, judetul Dolj, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de reparare si intretinere utilaje
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de reparare si intretinere a utilajelor JCB din parcul propriu al Administratiei Bazinale de Apa JiuValoarea estimate a contractului pana la 31.12.2013 este de 145000 lei fara T.V.A.
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2900 lei Perioada de valabilitate a garintiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 (*actualizata*) si in conformitate cu prevederile art. 278 1 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata*).b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participarenr.RO93TREZ2915005XXX009201, deschis la Trezoreria Municipiului Craiova, ; C.I.F. RO 23886365. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis si la sediul autoritatii contractante (in original in cazul scrisorilor de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata), insotit de scrisoarea de inaintare insotit de scrisoarea de inaintare (Formular A).Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. (3) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritateacontractanta va retine/returna din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara, cu 5 zile, datei limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formular 1 . Obligatoriu se va completa pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 2Obligatoriu se va completa pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofert. din prezenta procedura.3 ) Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. 3' ) -Certificat de atestare fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanelejuridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata. Obligatoriu se prezinta de fiecareasociat, daca oferta este depusa de o asociere.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se va prezenta Formularul nr. 3 ; Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturorcandidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.6) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 , cu modif. si complet. ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul). Se va completa Formularul 5 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Persoanele ce detin functii dedecizie in cadrul autoritatii contractante: dr. ing. Talau Marin ? Director, ing. Palasca Mihai ? Director Tehnic, ec. Tonica Cristian Paul ? Director economic, ec. Manea Melania ? Contabilitate viza C.F.P., cj. Vasilescu Ion ? Sef Birou Juridic, ing. Duda Marin ? Compartiment Mecanizare, sing.Cruceru Costinel - Compartiment A.L.S. , cj.Graure Ionut Marius ? Compartiment A.L.S. 1.Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul.Certificatul constatator emis de ORC din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate activitatile supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ofertantultrebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani financiari, de cel putin 250000 lei.Cursurile valutare medii ce se vor utiliza la calculul cifrei medii de afaceri inechivalent euro se regasesc pe site-ul www.bnro.ro.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare la 50 % vaprezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprieraspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte case incadreaza in categoria IMM-urilor.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri; acesteavor fi prezentate in copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pefiecare pagina si avand mentiunea?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Din prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani trebuie sa rezulte ca a prestat servicii similare, cu o valoare cumulata egala sau mai mare de140000 lei fara T.V.AIn cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita deoricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, informatii privind echipamentele/ instalatiile tehnice, mijloacele de masurarede care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)- lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
-partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze- datele derecunoastere ale subcontractantilor. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul 5, Informatii privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si alcadrelor de conducere, conf. art. 188 alin (2) lit. e) din OUG 34/2006-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapers. de conducere, precum si ale pers. responsabile pentru indeplinireacontractului de servicii.-CV-uri si acte justificative (diplome, licente, atestari, etc) care dovedesc/atesta specializarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 14:14