Achizitie publica - Achizitie servicii de reparatie si intretinere autovehicule
Detaliu pentru invitatia numarul 342861
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342861/19.02.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de reparatie si intretinere autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPAVIL SA VALCEACod fiscal: RO 16468149, Adresa: Str. Carol I , nr. 3-5, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250739580, Fax: +40 250738903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de reparatie si intretinere autovehicule
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de reparare si intretinere autovehicule in conformitate cu cerintele Caietului de Sarcini
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 312, 240.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Pentru Lotul I 2.000 lei. Pentru Lotul II 1.500 lei.Pentru Lotul III 1.200 lei.Pentru Lotul IV 1.400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Scrisoare de garantie (completata conform Formularului nr.9) - Virament bancar in contul RO07RNCB0263028903410057 deschis la BCR Ramnicu Valcea Scrisoarea de garantie va fi emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 al (2)-(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie/viramentul vor fi emise in numele si pentru Asociere. In cazul in care ofertantul constituie garantia pentru participare prin virament bancar, dovada viramentului bancar se va prezenta in original. Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Garantia de participare se posteaza in SEAP scanata si se va transmite in ?original? la sediul autoritatii contractante. Aceasta se depune cu scrisoare de inaintare, Formular nr. 12 - la sediul SC APAVIL SA Loc. Rm. Valcea, Str. Carol I, Nr 3-5, Jud. Valcea - intre orele :8.00-15.00 de luni pana joi 8.00-12.00 vineri - pana la data limita de depunere a ofertelor conform anunt de participare.Data la care se va face echivalenta leu/valuta este cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor in SEAP
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Demonstrarea calitatii de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 1 ?Declaratiaprivind calitatea de participant la procedura.Subcontractantii (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 1? Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 2-Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte :1. Formularul nr. 2 - Declaratia privind eligibilitatea2. Cazierul judiciar al ofertantului (pentru statele unde este aplicabil).Cerinta nr. 3 - Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 32. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depune oferta;3. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.de 25 ale lunii anterioare celei in care se depune oferta.4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul local), din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depune oferta - formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine.Sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 , lit. a), C1) si d)din OUG 34/2006.Cerinta nr. 4-Fiecare ofertant (membru al asociatiei, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa faca dovada privind neincadrarea la art 69^1 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratia operatorului economic: se prezinta Formular nr. 4Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: - Ing. Jianu Cristian ? Director General;
- Ing. Iovan Rocxana ? Director Tehnic-Exploatare;
- Ec. Ghibirdic Alexandru ? Director Economic;
- Ing. Jidoveanu Anca ? Sef Serviciul Achizitii Publice;
- Croitoru Bogdan ? Expert Achizitii Publice;
- Gurbet Dana - Economist Serviciul Achizitii Publice;
- Tudor Marius - Sef Coloana Auto;
- Popescu Cristian - Economist Serviciul Achizitii Publice;
- Ionescu Nicolae - Consilier Juridic.Cerinta nr. 5-Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prevazut - Formular nr. 5Atentie: Toate doumenele/declaratiile/formularele emise de ofertant se vor prezenta in oricare dintre formele original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.Toate documentele/declaratiile/certificatele emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta toate documentele/declaratiile/ formularele/certificatele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nu se folosesc prescurtari.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1-Persoane juridice romane - Se vor prezenta certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: - Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei proceduri de achizitie. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- Autorizatia emisa de Registrul Auto Roman- Autorizatia emisa de Registrul Auto Roman in baza careia ofertantul este autorizat sa realizeze operatiile solicitate prin caietul de sarcini si pentru tipurile de autovehiculepentru care depune oferta (copie conform cu originalul, inclusiv viza de valabilitate de pe verso).Cerinta nr. 2 - Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: 1. Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.2. Certificat constatator (sau document echivalent) emis de o autoritate din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.Atentie!Toate documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Toate documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.Toate documentele de mai jos vor fi prezentate ca documentein oricare dintre formele original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta toate documentele/declaratiile/formularele/ certificatele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nu se folosesc prescurtari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Cerinta minima : media anuala a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala: Pentru Lot 1 - 200000 lei;Pentru LOT 2 - 150000 lei;Pentru LOT 3 - 120000 lei;Pentru LOT 4 - 140000 lei.In cazul asocierii cerinta se va considera in mod cumulativ.Modalitatea de indeplinire: - Bilanturi contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani, inregistrate la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.- Declaratie privind cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani ? se va completa Formularul 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.? Unitate de prestari servicii reparatii si intretinere autovehicule in Rm. Vilcea;? sa detina aparatura pentru diagnoza auto pentru detectarea defectiunilor si efectuarea masuratorilor si sa aiba experienta in utilizarea acesteia: stand de verificare sistem de franare, stand de verificarea a noxelor, stand de verificare a geometriei trenului de rulare, stand de echilibrare roti, cuptor de uscare vopsitorie;? sa detina platforma pentru tractare/depanare auto;? utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic perntu indeplirea corespunzatoare a contractului de servicii, Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari - Formular nr. 7Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Cerinta 1.Ofertantul sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului)pentru activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, de catre un organism specializat in domeniu ., Cerinta 2. Ofertantul sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Managementul Mediului ? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului)pentru activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, de catre unorganism specializat in domeniu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 11:16