Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Servicii de reparatii si intretinere la autovehicule Volkswagen, Mitsubishi, Fiat, Iveco


Detaliu pentru invitatia numarul 335464
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.
Numar invitatie: 335464/17.09.2012
Denumire contract: Achizitie Servicii de reparatii si intretinere la autovehicule Volkswagen, Mitsubishi, Fiat, Iveco
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.Cod fiscal: RO 14949669, Adresa: Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250746984, Fax: 0250732147
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240291, telefon: +40 374152209, fax: +40 350425969, la secretariatul societatii etaj 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ramnicu Valcea Str.Calea Bucuresti nr.269jud Valcea Rm Valcea, Romania cod postal 240291 telefon: +40 374152209, fax: +40 350425969, pers de contact: Ing.Constantin Gheorghe sala de sedinte et 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparatii si Servicii in domeniulhidroenergetic)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Servicii de reparatii si intretinere la autovehicule Volkswagen, Mitsubishi, Fiat, Iveco
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Servicii de reparatii si intretinere la autovehicule Volkswagen, Mitsubishi, Fiat, Iveco pentru perioada 2012-2013
II.1.6) CPV: 50113000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a autobuzelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei este 7000, 00 lei, conform art. 85 lit.a) din HG nr. 925/2006Per de valab a gar de particip este egala cu per de valab a of respectiv de min 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a of.Gar de particip se va constitui conf art.86 din HG nr. 925/2006 astfel: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garant emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru per prevazuta in doc de atribuire (minim 90 de zile).Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garant trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers garantate, in conf cu contractul garantat; sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers garantate b)OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii of c)Lichiditati depuse la casieria autorit contractante. Cont RO80WBAN2511000039500064 deschis la INTESA SANPAOLO Sucursala Rm. Valcea.PtI.M.M-uri gar de particip va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categ IMM conf cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004In acest caz of pot participa la proced de achizitie beneficiind de reducere 50% la cuantumul garantiei de particip (respectiv 1.000, 00 lei).Ofertantul pierde garantia de particip, conform art.87 din HG nr. 925/2006daca: a)isi retrage oferta in per de valabi a acesteia;b)of sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per de valab a of, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului (nu este cazul pentru prezenta procedura de achizitie).c)of sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per de valab a ofertei;d)ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art. 278^1, lit.a)din OUG 34/2006 este: 3500, 00 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constituiin cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractuluiprinscrisoare de garantie bancara , numerar casierie sau un instrument de garantare emis de o soc. de asigurare, in contul de garantiidin valoarea estimata a contractului, TVA in conformitate cu dispoz. articolelor 89 si 90 din HG nr 925/2006 si prevederile HGnr 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (formular A)Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(formular B)Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 3Certificat de participare la proceduracu oferta independenta conform Ordin 314/ 12.10.2010(formular D)Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 13)Cerinta obligatorieDeclaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Ec. Prala Stefan ? Director;Ing. Botoran Mircea ? Director Adj. Tehnic;Ec. Stefanescu Radu ? Director Adj. EconomicIng. Bavita Daniel ? Director Adj. ComercialDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorieFormulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011). Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Documentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie) Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registru Comertului (copie)Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 2Declaratia de participant la procedura pentru fiecare participant din partea ofertantului (subcontractant, asociat) (Formular C)Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil aferent anului2011 vizat si inregistrat de organele competente (bilant restrans)Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) de minim 400.000, 00 lei (sau echivalentul a minim 92.000 euro)(Fisa de informatii generale (formular GCerinta nr. 3Solvabilitate patrimoniala la data de 31.12.2011; lichiditate curenta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Autorizatie emisa de Ministerul Transporturilor ? Registrul Auto Roman (valabila pentru toate tipurile de operatiuni prestate pentru toate autovehiculele care fac obiectul prezentei achizitii) (conform Ordin 2131/ 08.12.2005 emis de Ministerul MTCT)Cerinta nr.2Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (Formular C2 si anexaCerinta nr.3Lista dotarilor cu utilaje, echipamente (elevatoare, ap reglat directie, ap tester diagnosticare motoare si echip care fac obiectul prezentei achizitii, ap recuperare freon din instal aer conditionat, ap reglat faruri, stand frana, analizor gaze pt auro, ap echilibrat rotii, ateliere tinichigerie, vopsitorie cu dotarile necesare, echip depanare-tractare pt auto imobilizare, stasi ITP si spalare auto) si performantele acestora Cerinta nr. 1Certificat de implementare a sistemului calitatii SREN ISO9001:2008 al prestatorului in perioada de valabilitate pentru anul 2012-2013 (copie)Cerinta nr. 2Certificat de implementare a sistemului de manager-ment de mediu conformSREN ISO14001:2005 al prestatorului in perioada de valabilitate pentru anul 2012-2013(copie)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 08:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer