Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de retea VPN, servicii internet, servicii stocare date, servicii de mentinere a sistemului videoconferinta


Detaliu pentru invitatia numarul 330302
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI
Numar invitatie: 330302/25.06.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de retea VPN, serviciiinternet, servicii stocare date, servicii de mentinere a sistemului videoconferinta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTICod fiscal: 4505405, Adresa: str. Tache Ionescu nr.4, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213168300/04/06, Fax: +40 213168300/04/06
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de retea VPN, serviciiinternet, servicii stocare date, servicii de mentinere a sistemului videoconferinta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de retea VPN, serviciiinternet, servicii stocare date, servicii de mentinere a sistemului videoconferinta
II.1.6) CPV: 64200000-8 - Servicii de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este de 4.000 RON.-Forma de constituire agarantiei de participare accepata: Cf. Art.86, alin.(1) din HG nr.925/2006 si numerar prin depunere la casieria Autoritatii ContractanteBIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI, cont nr. RO35 TREZ 7015 006X XX00 5242, Trezoreria sector 1, cod fiscal 4505405 -In cazul ca ofertantul este IMM, documentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare va fi insotit de acte oficiale doveditoare.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG/2006. Acest document va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.-cerinta obligatorie.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Acest document va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.-cerinta obligatorie.III. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitatea cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/2010.IV. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese). Nominalizare persoane cu functie de decizie din cadrul AC: Dr. Florin Rotaru, Ec. Ioana Gogoneata, Alexandru Dita, Elisabeta Serbanescu, Ileana Serbanescu, Simona Codrescu, Olimpia Sultana.V. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Nota: 1) Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. I. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- pentru persoanele fizice/juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Nota: 1) Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiin original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri-Fisa de informatii generalesi cifra de afaceri medie anuala de pe ultimii 3 ani, -Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similaralista contractelor similare care sa contina datele referitoare la numele beneficiarului, numele serviciului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, orice defecte ale serviciului sau alte probleme referitoare la calitatea serviciului, amanari in receptia serviciilor sau in emiterea certificatelor de buna executie., personal, declaratie pe propria raspundere privind resursele umane, CV persoane implicate in contract., angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate in vederea derularii contractului, informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii ISO 9001, ISO 27001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer