Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de spalare, uscare si calcare lenjerie si echipament aflate in dotarea centrului CRRPH Filiasi


Detaliu pentru invitatia numarul 322783
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Numar invitatie: 322783/26.03.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de spalare, uscare si calcare lenjerie si echipament aflate in dotarea centrului CRRPH Filiasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljCod fiscal: 17104359, Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Telefon: 0251416365, Fax: 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon: +40 251416365, fax: +40 251417838, persoana de contact: Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de spalare, uscare si calcare lenjerie si echipament aflate in dotarea centrului CRRPH Filiasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de de spalare, uscare si calcare a lenjeriei si echipamentului beneficiarilor institutionalizati in centrul CRRPH Filiasi
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare aferenta valorii estimate pana la data de 31.12.2012 este de 4.200 lei si se poate constitui prin: ? scrisoare de garantie bancara, prezentata in original;? instrumente de garantare emise de societatile de asigurari;?ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;? depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta, in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- cand Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia ofertantului (conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006);Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Contulin care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director general: Florin StancuDirector general adjunct economic: Dumitru HerascuAvizeaza pentru legalitate: Nicoleta CretuSef Serviciu Achizitii Publice: Daniela StaminSef Serviciu Analize Tehnice: Laurentiu BeznaReferent Analize Tehnice: Niculina Pascu- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local (ofertantul nu trebuie sa aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Se va prezenta documentul in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat, pe fiecare pagina in parte, ?conform cu originalul?, semnat si stampilat) - Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.)Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.-Declaratie privind punctul de lucru (Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiese faptul ca ofertantul are punct de lucru in orasul Filiasi.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind serviciile prestate in ultimii 3 ani, Lista privind echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, Recomandare din partea altui beneficiar din lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP si sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer