Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de suport, mentenanta si actualizare programe - IT


Detaliu pentru invitatia numarul 348500
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Satu Mare
Numar invitatie: 348500/13.06.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de suport, mentenanta si actualizare programe - IT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: +40 261807517, Fax: +40 261807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP.IMPORTANT! Doar pentru ofertantii care isi constituire garantia de participare prin instrument de garantare. Dovada constituirii garantiei de participare sub forma de instrumet de garantare va fi depusa in original la adresa: Primaria Municipiul Satu Mare - Registratura (cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, cod postal 440026.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de suport, mentenanta si actualizare programe - IT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de servicii de suport, mentenanta si actualizare programe informatice, dupa cum urmeaza: Pentru Lot 1: Achizitie de servicii suport pentru 20 licente SAP ERP, aflate in exploatarea Primariei municipiului Satu Mare. Durata contractului de servicii lot 1 este de 6 luni cu posibilitatea prelungirii cu inca 3 luni, respectand prevederile art. 6, alin. (3) din HG 925/ 2006actualizata.Pentru Lot 2: Achizitie de servicii suport si mentenanta pentru aplicatiile INDSOFT-SICO SI INDSOFT-SICO PS, aflate in exploatarea Primariei municipiului Satu Mare. Durata contractului de servicii lot 2 este de 6 luni cu posibilitatea prelungirii cu inca 3 luni, respectand prevederile art. 6, alin. (3) din HG 925/ 2006 actualizata.Pentru Lot 3: Achizitie de servicii de actualiza aplicatie antivirus Bitdefender Client Security si Bitdefender Security for Mail Servers (pentru 100 licente).
II.1.6) CPV: 72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 226.14 - 38, 768.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Cuantumul garantiei de participare: Lot1:200 LEI;Lot2:120 LEI;Lot3:250 LEI.Data la care se va face echiv.G.p.din LEI in alta valuta: cursul valutar din data de 15.04.2013.Banca al carei curs va fi luat in considerare: BNR2)Cf.art.85, lit.b)din HG925/2006 actualiz., per.de valab.a G.p.va fi cel putin egala cu per.de valab.a ofertei, adica de 90 zile, de la data limita de dep.a ofert.indicata in invitatia de particip.public.in SEAP3)Cf.art.86, alin.(1)din HG925/2006 actualiz., g.p.se va constitui prin virament bancar sau prin instrument de garantare.Instrument.de garantare vor fi emise de regula de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu coresp.in Romania, ori de o societate de asigurari.Instrument.de garantare trebuie: -sa fie prez.in original-sa contina clar den.autorit.contractante in fav.careia s-a constituit-sa faca referire expresa la proced.organizata de autorit.contractanta-sa fie constituit.in cuantumul sumei fixe precizat.in doc.de atrib.-sa aiba inscrisa valab.pt.care a fost constit.care trebuie sa coresp.cu cea inscrisa in doc.de atrib.-sa prevada mod de executare a platii G.p., respectiv: conditionat sau neconditionatG.p.trebuie sa fie irevocabila.Contul pt.G.p.al Mun.SM este: RO46TREZ5465006XXX000201 deschis la Trez.Satu Mare, iar CUI este: 4038806.Cf.art.86, alin.(6)din HG925/2006 actualiz.G.p.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora limita de depunere a ofertalor indicate in invit.de particip.public.in SEAPIn cazul in care G.p.este constituit.sub forma unui Instrument de garantare, aceasta va fi depusa in original la sediul autorit.contractante, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor indicata in invit.de particip.public.in SEAP4)Retinerea G.p.se va face conf.prev.legale in domen.achizit.publice5)In cazul incadrarii in categ.IMM, ofertantii benefic.de prev.art.16, alin.(2)din Leg.346/2004 actualiz., caz in care vor prez.declaratia potriv.Anexei 1 la Leg.346/2004 actualiz
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTE DE CALIFICARE SOLICITATE PENTRU LOTURILE 1, 2 SI 3:1) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Formularului 1 din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere.2) Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.3) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (conform Formularului 12B ? pentru ofertant/ofertant asociat). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire).5) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidate al statului, prezentat in forma lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, prezentat in forma lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in carese depun ofertele.7) Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 (conform Formularului D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Declaratia in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 va fi prezentata pentru ofertant / ofertant asociat. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Dr. Coica Costel Dorel; Viceprimari: Papici Marcela Anamaria, Roca Radu Tiberiu; Consilieri locali: Albu Adrian, Ardelean Octavian Iulian, Ardelean Radu Ovidiu, Bancea Valeriu Petru, Butka Gergely Norbert, Fanea Dumitru, Fogel Vasile, Iura Florin Horatiu, Leitner Istvan Attila, Kiss Iosif, Lang Ladislau, Magyar Lorand Balint, Masculic Csaba, Micle Adrian, Nits Janos, Pop Ioan, Ratiu Cosmin Constantin, Rogoz Manuela Bianca, Roman Radu Adrian, Szocs Peter Levente, Suta Nicolae Francisc; Secretar: Suciu Mariana, Dir.Economic: Ursu Lucica; Sef Serviciul Juridic Contencios Arhiva: Racolta Mihaela , CFP: Ratiu Anca Amalia; Sef Birou Achizitii Publice: Manoliu Mihaela Cristina; Comisia de evaluare (inclusiv membrii de rezerva): Sef Birou Informatica si gestiune retea: Secan Dan Ioan; Inspectori Birou Informatica si gestiune retea: Marinescu Doru Gabriel, Oprea Marin; Consilieri Compartiment Venituri DITL: Eros Gyula;Consilieri Birou Achizitii Publice: Biris Gavril Florin, Caras Antonela, Mare Daniela Claudia, Szilagyi Andrea.Pentru situatia participarii la licitatie cu oferta comuna, toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi prezentate de fiecare dintre ofertantii asociati.Toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi transmise in forma scanata in SEAP, in conformitate cu Hotararea 1660/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si servicii. 1.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in forma lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului. Informatiile prezentate in certificatul consatatator ONRC trabuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertalor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator ONRC in original sau in copie legalizata.2.Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.3. Documente justificative care sa ateste drepturile de autor detinute de ofertant asupra aplicatiei informatice care face obiectul contractului de achizitie publica. Potrivit art. 17 din Ordonanta 25/ 26.01.2006 republicata si actualizata privind intarirea capacitatii administrative a Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor, este obligatorie inregistrarea sau, dupa caz, inscrierea in Registrul National al Programelor pentru Calculator pentru persoane fizice autorizate si pentru persoane juridice care desfasoara pe teritoriul Romaniei activitati de producere, import, distribuire, inchiriere si comercializare programe pentru calculator. Documentele vor fi prezentate in forma lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".Pentru situatia participarii la licitatie cu oferta comuna, toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi prezentate de fiecare dintre ofertantii asociati.Toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi transmise in forma scanata in SEAP, in conformitate cu Hotararea 1660/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer