Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot ce vor fi utilizate in judetul Teleorman la alegerile pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 325084
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL TELEORMAN
Numar invitatie: 325084/25.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot ce vor fi utilizate in judetul Teleorman la alegerile pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL TELEORMANCod fiscal: 4469108, Adresa: STRADA DUNARII, NR. 178, Alexandria, Telefon: 0247317436, Fax: 0247317436
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA DUNARII, NR. 178, cod fiscal 4469108, Alexandria, Romania, cod postal: 140030, telefon: +40 0247317436, fax: +40 0247317436, persoana de contact: LIANA MARILENA BAROS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA DUNARII, NR. 178, cod fiscal 4469108, Alexandria, Romania, cod postal: 140030, telefon: +40 0247317436, fax: +40 0247317436.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot ce vor fi utilizate in judetul Teleorman la alegerile pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie tiparirea buletinelor de vot ce vor fi utilizate la alegerile pentru autoritatile administratiei publice locale din luna iunie 2012
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 228, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.578 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu cea de valabilitate a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile si curge de la termenul limita de primire a ofertelor.In conformitate cu prevederile art.. 278^1, alin. (1), lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 ?in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluiintre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare?, respectiv 2.289 lei.Garantia de participare se constituie prin numerar la casieria institutiei sau prin virament bancar in contul Institutiei Prefectului ? Judetul Teleorman nr. RO03TREZ6065005XXX002931, deschis la Trezoreria Alexandria. Documentul privind garantia de participare se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr. 11), care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34 / 2006 - formularul nr. 1;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularul nr. 2;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularul nr. 3; persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Victorita DIACONU ? subprefect ? presedinte al comisei de evaluare;
- Stefan POTBANICEANU ? sef serviciu ? membru al comisiei;
- Gigi IANCU ? sef serviciu ? membru al comisiei;
- Marian SCHIOPU ? consilier ? membru al comisiei;
- Liana BAROS ? consilier ? membru al comisiei.- declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;
- certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - formularul nr. 4.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepune / prezenta in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Certificat constatator ONRCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriFisa de informatii generale ? care sa contina cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 457.800 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor serviciiOfertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani a cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire - furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., a caror valoare totala cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata de 228.900 lei fara T.V.A.. Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ).Se mentioneaza ca cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani va prezenta dovada principalelor servicii tipografice prestate de la infiintare., Informatii privind prestarea de servicii similare.Ofertantul trebuie sa prezinte lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Informatii privind dotarile specifice.Ofertantul trebuie sa prezinte lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea proprie sau in chirie cel putin o masinapentru tiparire rotativa iar celelalte utilaje sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii., Spatiul de depozitare de minim 100 mp, acoperit, inchis, fara umiditate, cu posibilitatea sigilarii intrarilor pentru depozitare hartie si buletine de vot. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica spatiul de depozitare., Asigurarea cu personalInformatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 aniInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (daca e cazul), Acord de asociere (daca e cazul) Certificat ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer