Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot ce vor fi utilizate in judetul Teleorman la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 337638
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337638/17.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot ce vor fi utilizate in judetul Teleorman la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL TELEORMANCod fiscal: 4469108, Adresa: STRADA DUNARII, NR. 178, Alexandria, Telefon: 0247317436, Fax: 0247317436
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA DUNARII, NR. 178, Alexandria, Romania, cod postal: 140030, telefon: +40 247317436, fax: +40 247317436, persoana de contact: LIANA MARILENA BAROS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA DUNARII, NR. 178, Alexandria, Romania, cod postal: 140030
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot ce vor fi utilizate in judetul Teleorman la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie tiparirea buletinelor de vot ce vor fi utilizate la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.360 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu cea de valabilitate a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile si curge de la termenul limita de primire a ofertelor.In conformitate cu prevederile art.. 278^1, alin. (1), lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 ?in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluiintre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare?, respectiv 1.680 lei..Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin(1) din H.G. nr. 925/2006. Contul bancar alInstitutiei Prefectului ? Judetul Teleorman in care se poate face viramentul este nr. RO03TREZ6065005XXX002931, deschis la Trezoreria Alexandria. Documentul privind garantia de participare se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr. 11), care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34 / 2006 - formularul nr. 1;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularul nr. 2;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularul nr. 3; persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Zorinel NICULCEA ? prefect;
- Carmen Daniela DAN ? subprefect ? presedinte al comisei de evaluare;
- Stefan POTBANICEANU ? sef serviciu ? membru al comisiei;
- Gigi IANCU ? sef serviciu ? membru al comisiei;
- Marian SCHIOPU ? consilier ? membru al comisiei;
- Liana BAROS ? consilier ? membru al comisiei.- declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;
- certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - formularul nr. 4.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepune / prezenta in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Certificat constatator ONRCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriFisa de informatii generale ? formularul nr. 5, care sa contina cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 336.000 lei. Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Ultimele trei bilanturi inregistrate la organismele abilitate.Contul de profit si pierdere pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor servicii - Formularul nr. 6Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani a cel mult trei contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire - furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., a caror valoare totala cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata de 168.000 lei fara T.V.A.. Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. In cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Se mentioneaza ca cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani va prezenta dovada principalelor servicii tipografice prestate de la infiintare.Pentru contr, Informatii privind prestarea de servicii similare - Formularul nr. 7. Ofertantul trebuie sa prezinte lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Informatii privind dotarile specifice - Formularul nr. 8.Ofertantul trebuie sa prezinte lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea proprie, in chirie sau sa faca dovada punerii la dispozitie a cel putin unei masini pentru tiparire rotativa iar celelalte utilaje sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii.Vor fi prezentate documentele care atesta detinerea in proprietate sau in chirie a utilajelor, precum si documente care fac dovada punerii la dispozitie a utilajelor., Spatiul de depozitare de minim 100 mp, acoperit, inchis, fara umiditate, cu posibilitatea sigilarii intrarilor pentru depozitare hartie si buletine de vot. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica spatiul de depozitare.Vor fi prezentate documente privind detinerea spatiului in proprietate, inchiriere sau alta forma., Asigurarea cu personalInformatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 aniInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Se va prezenta Formularul nr. 9 - declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Prezentarea personalului care va fi implicat in derularea contractului, cu specificarea numelui si a pozitiei in cadrul echipei.Documente de confirmare: contracte de munca / colaborare, angajamente / acorduri de participare., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (daca e cazul) - Formularul nr. 10 (daca este aplicabil sau se va mentiona in formular ca nu este cazul)Prezentarea declaratiei privind subcontractantul / subcontractantii, partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia / acestora., Acord de asociere (daca e cazul) - Formular nr. 22 - Prezentare acord de asociere conform formularului (daca este aplicabil). Certificat ISO 9001 sau echivalent.Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente.Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor;
- certificarea trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei;
- se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 18:27