Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat
Detaliu pentru invitatia numarul 337472
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337472/16.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului - Judetul SuceavaCod fiscal: 4244032, Adresa: str.Stefan cel Mare nr.36, Suceava, Telefon: 0230/210148, Fax: 0230/523455
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Stefan cel Mare nr.36, Suceava, Romania, cod postal: 720026, telefon: +40 230218027, fax: +40 230523455, persoana de contact: Mihaela Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutia Prefectului-judetul Suceava, str. Stefan cel Mare nr.36, persoana de contact: Mihaela Mihai
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie tiparirea unui numar estimat de 1.267.800 buc buletine vot necesare cu ocazia alegerilor organizate pentru Camera Deputatilor si Senat - 2012
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 192, 705.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 2% din valoarea contractului, respectiv 3.854 lei.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: - ordin de plata in contul RO79TREZ5915005xxx000165, deschis la Trezoreria Municipiului Suceava, cod fiscal 4244032;
- prin numerar la casieria unitatii, program luni-vineri orele 08, 00-16, 00;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia se mai poate constitui si tinand seama de art. 90 alin (1)-(3) din HG 925/2006.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunere la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006- Declaratie privind eligibilitatea, in original, Formular 2-Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 in original; Formular 3.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat vaprezenta documentul -mentionat mai sus.-Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, in original ? Formular 6. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Florin Sinescu - prefect, Constantin Harasim - subprefect, Salar Floarea - sef Serviciu financiar contabil, Gheorghe Mititelu - sef Serviciu Dezvoltare economica, Mihaela Mihai - consilier, Hreniuc Otilia - consilier, Mihaela Rusu - consilier juridic, Cretu Adrian - consilier, Cristian Brudea - consilier, Cristian Domitian Morosanu - consilier, Nechifor Claudia - consilier juridic.Calitatea de participant la procedura - Declaratie privind calitatea de participant la procedura in original ? Formular 4. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, in original - Formular 5- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul - certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, precum si certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. In baza certificatelor de atesare fiscalaprezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local si bugetul de stat in luna anterioara celei in care depune oferta pentru prezenta procedura de atribuire.Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta obligatorie: Pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc. Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.) Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (daca e cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraOfertantul va prezenta bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011, Se solicita prezentarea cifrei de afaceri medii globale pe ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa prezinte documente dincare sa rezulte o cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani de minim 385.411, 20 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unui contract de servicii de tiparire si activitati conexe a caruivaloare individuala sa fie egala cel putin cu valoarea estimata de 192.705, 60 lei fara TVA sau a maximum 3 contracte a caror valoare totala cumulata sa fie de minim 192.705, 60 lei fara TVAPrezentare lista principalelor prestari servicii in ultimii trei ani, fisa privind experienta similara cu recomandari din partea clientului., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin 3(trei)masini de tiparit adecvate tipului de hartie pusa la dispozitie de catre BENEFICIAR, 1 masina de debitat, 1 masina de faltuit, 1 masina de capsat, Ofertantul trebuie sa detina un spatiu de depozitare de minimum 200 de mp.Spatiul de depozitare trebuie sa asigure conditii optime de temperatura siumiditate, in vederea caracteristicilor tehnice ale hartiei, asigurand-oimpotriva sustragerii si intemperiilor. Spatiile de tiparire si depozitare vor fiasigurate cu sistem video de supraveghere. Autoritatea contractanta isirezerva dreptul de a vizita spatiul de depozitare, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Prezentarea personalului care va fi implicat in derularea contractului, cu specificarea numelor si a pozitiilor in cadrul echipei.Se solicita copii dupa contracte de munca/colaborare/declaratii de disponibilitate, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (daca este cazul).Prezentarea declaratiei privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestiaurmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora., Acord de asociere daca este cazul Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana ISO 9001:2008 sau alte documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: On-line de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 11:22