Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale 2012 pentru judetul Neamt.
Detaliu pentru invitatia numarul 325141
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325141/26.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale 2012 pentru judetul Neamt.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului - Judetul NeamtCod fiscal: 2612820, Adresa: str. Alexandru cel Bun, nr. 27, Piatra Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233211568, Fax: 0233215599
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Alexandru cel Bun, nr. 27, Piatra Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610004, telefon: +40 233211568, fax: +40 233215599, persoana de contact: Danut Andone
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Alexandru cel Bun, nr. 27, Piatra Neamt, Piatra-Neamt, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale 2012 pentru judetul Neamt.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de tiparire a buletinelor de vot pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale 2012 pe raza judetului Neamt. Hartia de ziar este asigurata de beneficiar, ambalata in bobine. Imprimare se face cu masina rotativa. Prestatia cuprinde si servicii conexe: taiere, capsare, ambalare, manipulare, transport, depozitare a hartiei si buletinelor de vot
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Valoarea garantiei de participare este de 4.000 lei (conform art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ) .2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.3.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.4.Prin virament bancar, in contul RO17TREZ4915005XXX003795 ? Trezoreria Piatra Neamt. Dovada se va prezenta la data si ora deschiderii ofertelor5.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor. (F12K)6.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM-urilor au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 11 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii7.In conformitate cu prevederile art. 278.1, alin (1), in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare in raport cu valoarea estimate a contractului, urmatoarea suma: (intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusive) ? 1 % , respective 4.000 lei.8.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in periada de valabilitate a ofertei, maxim 5 zile de la semnarea contractului; oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie, pentru a se putea demara executarea serviciilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile. Formularul nr. 1 ?Declaratie privind eligibilitatea , completat.2.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formularul nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , completat3.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte certificatul de atestare fiscala si certificatul privind plata impozitelor si taxelor localeNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse , cu exceptia situatiei prevazute la art.9, alin (1) din Ordinul presedintelui ANRMAP nr.509/2011;Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura Formularul nr. 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat.5. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul nr. 4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , completat in original. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Lista personal de conducere in Institutia Prefectului Neamt: Mihai Archip -prefect, Vasile Sendrea -subprefect, Ilie Petre -sef serviciu juridic, Bezem Mihaela -sef serviciu financiar.6.Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Formularul nr. 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat 1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romanePrezentarea certificatului constatator (in original), copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie ?conform cu originalul? in documentele de calificare) pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale.Persoane juridice/fizice straineSe vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceriValoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani sa fie minim 400.000 lei.In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indifferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul prezinta: cel putin un document / contract /process verbal de receptie care a avut ca obiect prestare servicii de tiparire: buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., sau un numar maxim de documente/ contracte/ procese verbale de receptie care sa insumeze o valoare de 400.000 lei/an. Atunici cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalemta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii tipografice prestate de la infiintare.Prin contract similar se intelege acel contract al carui obiect si complexitate sunt de aceeasi natura cu caracteristicile serviciilor contractului pentru care se organ, Cerinta nr. 2 ? Informatii privind dotarile specifice: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune op. ec. Pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Se solicita ca si operatorul economic sa dispuna de masina rotativa cu capacitatea de utilizare a hartiei de ziar bobina 84 cm/48, 8gr, Cerinta nr. 3 ? Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Cerinta nr. 4 - spatiului necesar pentru tiparire, activitati conexe, manipulare, depozitarea in jur de 300 mp pentru 35 to de hartie, spatiu obligatoriu asigurat contra efractiei, incendiului si oricarei forme de sustragere , distrugere sau alterare a buletinelor de vot . Ofertantul va asigura spatiul necesar depozitarii buletinelor de vot tiparite, spatiu care trebuie asigurat impotriva efractiei, incendiilor si intemperiilor conform Normelor generale de aparare impotriva incendiilor emise de M.A.I. prin Ordinul nr. 163/2007., Acord de asociere (daca este cazul) Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la cerere de la autoritatea contractanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 15:53