Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot pentru alegeri la Camera Deputatilor si Senat -2012


Detaliu pentru invitatia numarul 338098
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutia Prefectului - Judetul Neamt
Numar invitatie: 338098/24.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot pentru alegeri la Camera Deputatilor si Senat -2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului - Judetul NeamtCod fiscal: 2612820, Adresa: str. Alexandru cel Bun, nr. 27, Piatra Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233211568, Fax: 0233215599
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Alexandru cel Bun, nr. 27, Piatra Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610004, telefon: +40 233211568, fax: +40 233215599, persoana de contact: Danut Andone (REGISTRATURA)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Palatul Administrativ, str. Alexandru cel Bun, nr. 27, Piatra Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610004, telefon: +40 233211568, fax: +40 233215599
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot pentru alegeri la Camera Deputatilor si Senat -2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de tiparire a buletinelor de vot pentru alegeri la Camera Deputatilor si Senat -2012 (pentru judetul Neamt)si servicii conexe: taiere, capsare, ambalare, manipulare, transport, depozitare a rolelor si a buletinelor de vot.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Valoarea garantiei de participare este de 3.000 lei (conform art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ) .2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.3.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.4.Prin virament bancar, in contul RO17TREZ4915005XXX003795 ? Trezoreria Piatra Neamt. Dovada se va prezenta la data si ora deschiderii ofertelor5.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor conf. art.86. alin. 6 din HG 925/2006(F12K).6.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM-urilor au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 11 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.7.In conformitate cu prevederile art. 278.1, alin (1), in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare in raport cu valoarea estimate a contractului, urmatoarea suma: (intre 100.000 lei si 300.000 lei inclusiv) ? 1 % , respective 3.000 lei.8.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, maxim 5 zile de la semnarea contractului; oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie, pentru a se putea demara executarea serviciilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile. Formularul nr. 1 ?Declaratie privind eligibilitatea , completat.2.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formularul nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , completat 3.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte certificatul de atestare fiscala si certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat, sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiei prevazute la art.9, alin (1) din Ordinul presedintelui ANRMAP nr.509/2011; Ofertantii vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Persoanele juridice straine ataseaza documente/certificate in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit). Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura Formularul nr. 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat.5. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Lista persoanelor care participa la semnarea documentatiei si luarea deciziilor din Institutia Prefectului Neamt: Ilie Dumitru Haralambie MITEA - prefect, Daniela SOROCEANU - subprefect, Ilie Petre - sef serviciu juridic, Bezem Mihaela - sef serviciu financiar, Danut Andone - consilier superior..6. Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Formularul nr. 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat 1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Persoane juridice/fizice romane Prezentarea certificatului constatator (in original), copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie ?conform cu originalul? in documentele de calificare) pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale. Persoane juridice/fizice straine Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceri in domeniul obiectului de activitate aferent contractului conform art. 185 (1) din OUG nr. 34/2006: Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani sa fie minim 300.000 lei. In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. Ofertantul infiintat de mai putin 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii tipografice prestate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Informatii privind dotarile specifice: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune op. ec. Pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Se solicita ca si operatorul economic sa dispuna de masina rotativa cu capacitatea de utilizare a hartiei de ziar bobina 84 cm/48, 8gr/mp.Cerinta nr. 2 ? Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Cerinta nr. 3 ? Spatiu corespunzator indeplinirii obligatiilor pentru tiparire, activitati conexe, manipulare si depozitare. Spatiul de depozitare (in jur de 3 00 mp pentru 35 to de hartie) sa fie destinat exclusiv hartiei pentru tiparirea buletinelor de vot necesare judetului Neamtsi obligatoriu asigurat contra efractiei, incendiului, sau oricarei forme de sustragere, distrugere si alterare a rolelor. Ofertantul va asigura spatiul necesar depozitarii buletinelor de vot Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent.Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent (se admite atestare in curs)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la cerere de la autoritatea contractanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer