Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot si a altor formulare tipizate
Detaliu pentru invitatia numarul 337330
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337330/12.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot si a altor formulare tipizate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL MURESCod fiscal: 4322343, Adresa: PIATA VICTORIEI NR.1, Targu Mures, Telefon: 0265-263035, Fax: 0265-260380
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei nr. 1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263035, fax: +40 265260380, persoana de contact: Serviciul financiar contabil resurse umane si administrativ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutia Prefectului Judetul Mures, Piata Victoriei nr. 1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, et. II, cam. 96
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire a buletinelor de vot si a altor formulare tipizate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot si a altor formulare ce vor fi utilizate in judetul Mures la alegerile din data de 9 decembrie 2012, in cantitate de 1.076.280 buc, respectiv un numar de 8.540.240 pagini A4
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 057.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare este de 4.000 lei? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor? garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO87TREZ4765005XXX005114, deschis la Trezoreria Municipiului Tirgu Mures, cod fiscal 4322343, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau se poate depune si la casierie in numerar
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica sunt: - Radu Stroe, ministru delegat- Alexandru Petru Fratean, prefect- Manuel-Augustin Butiulca, subprefect- Smaranda Cecan, sef serviciu- Ioana-Gabriela Rus, sef serviciu- Liviu-Calin Sara, sef serviciu- Daniel Buta, sef birou- Cristina Cormos, consilier juridic- Smaranda Hategan, consilier- Zenovia Dragus, consilier- Angela Moldovan, consilier- Simona Oprea, consilier- Alina Esan, consilier- Calin Demeter, consilierDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. - Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activita?ii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 400.000 lei (sau 88.456, 44 euro)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparirefurnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare de 200.000 lei . Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.), Cerinta nr. 2 ? Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara., Cerinta nr. 3 ? Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Pentru personalul implicat in indeplinirea contractului, se vor detalia atribu?iile concrete ?i responsabilita?ile ce le implica., Cerinta nr. 4 - Detinerea unor echipamente, cu o capacitate de tiparire de minim 2500 kg/zi., Cerinta nr. 5 - Asigurarea unor spatii adecvate acoperite, fara umiditate, inchise, cu posibilitatea sigilarii intrarilor pentru depozitarea hartiei si a buletinelor de vot de minim 500 mp. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, de pe SEAP (www.e-licitatie.ro), sau pe baza de cerere scrisa de la autoritatea contractanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 15:41