Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire buletine de vot


Detaliu pentru invitatia numarul 324559
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutia Prefectului - Judetul Suceava
Numar invitatie: 324559/19.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului - Judetul SuceavaCod fiscal: 4244032, Adresa: str.Stefan cel Mare nr.36, Suceava, Telefon: 0230/210148, Fax: 0230/523455
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Stefan cel Mare nr.36, Suceava, Romania, cod postal: 720026, telefon: +40 230218027, fax: +40 230522784, persoana de contact: Mihaela Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutia Prefectului-judetul Suceava, str.Stefan cel Mare nr.36, Suceava, Romania, cod postal: 720026
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tiparirea a patru modele de buletine de vot, necesare pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale din 10 iunie 2012,
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 510, 624 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 2% din valoarea contractului, respectiv 10.212 leiOfertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: - ordin de plata in contul RO79TREZ5915005xxx000165, deschis la Trezoreria Municipiului Suceava, cod fiscal 4244032;
- prin numerar la casieria unitatii, program luni-vineri orele 08, 00-16, 00;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din pretul contractului, exclusiv TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de executie este prin una din urmatoarele forme: - prin scrisoare de garantie bancara, aceasta constituindu-se in anexa la contract- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - se vor avea in vedere prevederile H.G nr. 1045/2011.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006- Declaratie privind eligibilitatea, in original, Formular 2-Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 in original; Formular 3.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul -mentionat mai sus.-Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, in original ? Formular 6. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Sorin Arcadie Popescu ?prefectAngela Zarojanu ? subprefectSalar Floarea- sef Serviciul Financiar Contabil, Resurse Umane si AdministrativFlorin Sinescu ? sef Serviciul Dezvoltare Economica, Servicii Publice si Autoritati. LocaleMihaela Mihai ? consilierHreniuc Otilia - consilierMihaela Rusu ? consilier juridicCretu Adrian - consilierMititelu Gheorghe - consilier-Calitatea de participant la procedura - Declaratie privind calitatea de participant la procedura in original ? Formular 4. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, in original ? Formular 5- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul - certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, precum si certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. In baza certificatelor de atesare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local si bugetul de stat in luna anterioara celei in care depune oferta pentru prezenta procedura de atribuire.Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta obligatorie: - Prezentare in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: 1. Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.2. Sa dovedeascafaptul ca principala activitate a contractorului sa fie in domeniul obiectului contractului.3. Sa dovedeasca faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, din care sa rezulte ca este operativa in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.1. 4. Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (daca e cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Ofertantul va prezenta bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010 si balanta de verificare la 31.12.2011, Se solicita prezentarea cifrei de afaceri medii globale pe ultimii 3 aniCerinta minimaautoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa prezinte documente din care sa rezulte o ciframedie de afaceri in ultimii 3 ani deminim 1.021.048 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unui contract de servicii de tiparire si activitati conexe a carui valoare individuala sa fie egala cel putin cu valoarea setimata de 510.524 lei fara TVA sau a maximu 3 contracte a caror valoare totala cumulata sa fie de minim 510.524 lei fara TVA, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea proprie sau in chirie cel putin 3(trei) masini de tiparit adecvate tipului de hartie pusa la dispozitie de catre BENEFICIAR, 1 masina de debitat, 1 masina de faltuit, 1 masina de capsat, Ofertantul trebuie sa detina un spatiu de depozitare de minimum 200 de mp.Spatiul de depozitare trebuie sa asigure conditii optime de temperatura si umiditate, in vederea caracteristicilor tehnice ale hartiei, asigurand-o impotriva sustragerii si intemperiilor. Spatiile de tiparire si depozitare vor fi asigurate cu sistem video de supraveghere. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a vizita spatiul de depozitare, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (daca este cazul), Acord de asociere daca este cazul Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana ISO 9001:2008 sau alte documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer