Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire buletine de vot


Detaliu pentru invitatia numarul 337285
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL SIBIU
Numar invitatie: 337285/12.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL SIBIUCod fiscal: 4556255, Adresa: Sibiu str.Mitropolit Andrei Saguna nr.10, Sibiu, Telefon: 0269210104;0269210135;0722254594, Fax: 0269218177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sibiu str.Mitropolit Andrei Saguna nr.10, Sibiu, Romania, cod postal: 550009, telefon: +40 269210104/ +40 269210135/ +40 722254594, fax: +40 269218177, persoana de contact: Mircea Neamtu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu str.Mitropolit Andrei Saguna nr.10, Sibiu, Romania, cod postal: 550009, telefon: +40 269210104/ +40 269210135/ +40 722254594, fax: +40 269218177, persoana de contact: Mircea Neamtu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot necesare organizarii alegerilor din data de 9 decembrie 2012, in cantitate de ? aproximativ 831600 buc.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 278 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.725 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor..Garantia pentru participare este irevocabila si se va constitui in lei, in urmatoarele forme: a)Scrisoare de garantie bancara, Formular J. (art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). b)garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autorita?ii contractante RO86TREZ57623510120XXXXX, deschis la Trezoreria Municipiului Sibiu, cod fiscal 4556255, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau se poate depune si la casierie in numerar. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise. In cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine suma de 1.862, 78 lei din garantia de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de executie este prin una din urmatoarele forme: 1.prin scrisoare de garantie bancara, aceasta constituindu-se in anexa la contract, conform prevederilor art.90, alin. (1) din HG 925/2006. 2.prin retineri din sumele datorate pentru facturi partiale - se vor avea in vedere prevederile art.90, alin. (3) din HG 925/2006 si H.G. nr. 1045/2011.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, Formular ACerinta nr.2 declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, Formular BCerinta nr.3 Calitatea de participant la procedura, Formular CCerinta nr.4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, Formular C1Cerinta nr.5 Neincadrarea in situatiile prevazute la art.69'1 din OUG 34/2006, Formular C2Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: - Radu Stroe ? Ministru delegat pentru Administratie- Ioan Dan - ?ef serviciu financiar contabilitate, resurse umane relatii publice- Eugen Roman - sef serviciu verificarea legalitatii si contencios administrativ- Dan Barbu ? sef serviciumonitorizarea serviciilor publice deconcentrate ?i dezvoltare economica- Eugen Miclea ? consilier juridic -serviciul verificarea legalitatii si contencios administrativ- Mircea Neamtu - inspector serviciul financiar contabilitate, resurse umane relatii publiceCerinta nr. 6 Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul. Se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat - copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul".Certificat de atestare fiscalaprivind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale - copie lizibila semnata si stampilata, conform cu originalul".Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse; Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta: Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare/apartenenta din punct de vedere profesional. Certificat constatator O.N.R.C. Pentru persoanele juridice/fizice romane?Certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment e.t.c.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de 80.000 euro x 4, 2379(cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul 2011)= 339.790 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare de 30.000 euro 4, 2379(cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul 2011) = 127.137 lei ( valoarea precizata va fi mai mica sau egala cu Ve). Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.), Cerinta nr. 2 ? Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara., Cerinta nr. 3 ? Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 4 ? Detinerea unor echipamente cu o capacitate de tiparire de 6.652.800 pagini A4 intr-un timp limitat, Cerunta 5 ? Asigurarea unor spatii adecvate, acoperite, fara umiditate, inchise, cu posibilitatea sigilarii intrarilor pentru depozitarea hartiei si a buletinelor de vot de minim 500 mp Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent.Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP - fara plata
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer