Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire buletine de vot alegeri locale 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 324090
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL COVASNA
Numar invitatie: 324090/12.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot alegeri locale 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL COVASNACod fiscal: 5085105, Adresa: Piata Libertatii, nr.4., Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267.315.444, Fax: 0267.352.694
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii, nr.4., Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267315444, fax: +40 267352694, persoana de contact: Oliviu Neculae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Institutiei - Piata Libertatii, nr.4., Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot alegeri locale 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot necesare organizarii alegerilor ? locale din 2012. Sunt necesare cu aproximatie un numar de buletine de vot cuprins intre 830.000 si 1.000.000 buc., fiecare continand un numar intre 2 si 6 file (4 la 12 pagini). Pretul se va stabili per pagina imprimata.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare este de 2500 lei (suma ce este retinuta in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006)? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor? Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; Pentru sume pana la 5000 lei acestea se poate depune si la casierie suma in numerar.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia se mai poate constitui si tin\nd seama de art. 90 alin 1 din HG 925/2006.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul dea accepta constituirea acesteia prin depunere la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 ? formular nr. 1- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 ? formular nr. 2- Certificatul de participare cu oferta independenta ? formular nr. 3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006 ? formular nr. 4 Persoanele care au functii de decizie in cadrul AC sunt: dl. Gyorgy Ervin - prefect, dl. Ionascu Valentin - subprefect, d-na Stroie Doina - sef serviciu, dl. Cucu Sebastian - sef serviciu.- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. 1. Actul constitutiv impreuna cu actele aditionale de modificare la zi ? in copie xerox cu specificatia pe fiecare pagina ?conform cu originalul?.2. Certificat constatator ONRCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate (cerinta minima pentru selectie si calificare este ca operatorul economic sa aiba trecut in certificatul de inregistrare sau in certificatul constatator un cod CAEN vechi care sa inceapa cu 22 sau un cod CAEN nou care sa inceapa cu 181 ?Tiparire si activitati de servicii conexe tiparirii?) precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceri Formularul nr. 5Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 130.000.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? formularul nr. 6. Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel putinun document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii in valoare de 90.000 lei ( valoarea precizata va fi mai mica sau egala cu Ve) Atunici cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalemta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare., Cerinta nr. 2 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Cerinta minima pentru selectie si calificare este ca, operatorul economic sa prezinte cel putin o masina pentru tiparire rotativa iar celelalte utilaje sa fie specifice activitatii de tiparire si sa detina o pondere de cel putin 60% din totalul utilajelor precizate in declaratie. In coloana ?destinatia utilajului/echipamentului/instalatiei? se va preciza cuvantul ?tipografie? pentru utilajele/echipamentele/instalatiile care se utilizeazapentru activitatea precizata in codul CAEN si cuvantul ?alta activitate? pentru utilajele/echipamentele/instalatiile care se utilizeazapentru alte activitati in afara celei precizate la codul CAEN. Aceasta masina rotativa de tiparit e singura care poate garanta tiparirea buletinelor de vot in termen avand in vedere si faptul ca hartia este sub forma de bobina., Cerinta nr. 3 Dovada ca detine un spatiu in proprietate sau chirie in Judetul Covasna, spatiu de minim 200 mp necesar pentru activitati specifice administrative legate de tiparirea buletinelor de vot - verificari, , numarari, paza armata, depozitare temporara etc. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: la sediul institutiei sau pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 09:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer