Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire buletine de vot necesare organizarii alegerilor locale din anul 2012 in judetul Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 324473
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 324473/19.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot necesare organizarii alegerilor locale din anul 2012 in judetul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL BACAUCod fiscal: 4455404, Adresa: Str. Marasesti nr. 2-4, Bacau, Telefon: 0234537200, Fax: 0234545601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Marasesti nr. 2, Mun. Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234545601, persoana de contact: Biroul Financiar, Contabilitate, Administrativ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calea Marasesti, Nr. 2, Mun. Bacau, cod postal: 600017, telefon: :+40 234537200, fax: +40 234545601, sediul Institutiei Prefectului - Jud. Bacau, camera 11.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot necesare organizarii alegerilor locale din anul 2012 in judetul Bacau
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot necesare organizarii alegerilor locale anul 2012 - 2.660.000 buc.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 505, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare este de 10.108 lei (2% din valoarea estimata)? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor? Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO08TREZ06123510120XXXXX, deschis la Trezoreria Mun.Bacau, CF 4455404 ; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;sau prin depunere de numerar la casieria institutiei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular 10).-prin retineri succesive cf.prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de contractant in contul de garantie astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului, cf. art.90 alin.3 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 - Formular 1 -Declaratia privind eligibilitatea;Cerinta 2 - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formular 2Cerinta 3 - prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta 4 - prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta 5 - prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. - Formular 5Cerinta 6 - prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69`1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - Formular 3Lista cu persoanele responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Constantin Scripat -prefect2.Voinea Margareta - sef biroufinanciar contabil3.Duhan Elena - sef serviciul juridic4.Rusu Cristian- compartiment achizitii publice5.Gavrilescu Mircea ? Expert Principal6.Botezatu Nicu ? Expert Asistent7.Genes Sorina ? Consilier SuperiorDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiei prevazute la art.9, alin.(1)din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.509/2011Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. - Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular, iar liderul asociatiei va prezenta Acordul de asociere - Formular11.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Cifra de afaceriValoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 1.000.000., Cerinta nr. 2 - Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire/furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare de 500.000lei. Experienta similara asubcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ)., Cerinta nr. 2 ? Recomandari/documente constatatoare din parteabeneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara., Cerinta nr. 3 ? Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 4 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de spatii de depozitare si manipulare a hartiei, buletine de vot si a deseurilor rezultate. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro sau prin solicitare scrisa la sediul autoritatii contractante la cam. 11 - Biroul Financiar, Contabilitate, Administrativ
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer