Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile publice locale din anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 324951
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL MEHEDINTI
Numar invitatie: 324951/24.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile publice locale din anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL MEHEDINTICod fiscal: 4222174, Adresa: STR.TRAIAN NR.89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0352-401001, 0252-311217, Fax: 0252-311469
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.TRAIAN NR.89, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220132, telefon: +40 0352401001, fax: +40 0252311469, persoana de contact: GHERGHE PATRICIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL MEHEDINTI, str. Traian nr 89, etaj 2, camera 25, Drobeta Turnu Severin.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile publice locale din anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot necesare organizarii alegerilor pentru autoritatile publice locale din judetul Mehedinti in anul 2012 -un numar de aproximativ 268.000 buc. A4 pentru fiecare model . Prestatia cuprinde si servicii conxe: taierea, capsarea, ambalarea, manipularea, transportul si depozitarea hartiei si a buletinelor de vot.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.000lei (care trebuie sa fie = decat 2% valoarea estimata, dar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 - 2900 lei)? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor? Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; Pentru sume pana la 5000 lei aceasta se poate depune si la casieriein numerar.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: MITU ION - PREFECTSURU IOAN - SUBPREFECTVINTILA CONSTANTIN - PRESEDINTE COMISIE EVALUAREGHERGHE PATRICIA - MEMBRU COMISIETESILA DOMNICA - MEMBRU COMISIEPAULESCU ION CATALIN - MEMBRU COMISIE- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 ? formularul nr. C 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contarctului de achizitie publica.- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 ? formularul nr. C 2- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul nr. 3Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiei prevazute la art. 9, alin. (1) din ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Certificat constatator ONRCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale globale pe ultimii 3 ani - Formularul C.3Cerinta minima: Cifra de afaceri medii anuale globale pe ultimii 3 ani va avea o valoare minima impusa de 290.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Spatiu corespunzator necesar depozitarii hartiei si a buletinelor de vot tiparite, la sediul unde se desfasoara prestatia, de minim 500 mp., Fisa/Fise de informatii experienta similara pentru contractele mentionate caexperienta similara, insotite departi relevante ale contractelor, procese verbale dereceptie cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, ofertantul vaprezenta paginile de contract din care sa rezulte partile contractuale, obiectul contractului, cantitati fizice, pretul contractului precum si paginafinala cu semnaturi., Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioadede prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiaruleste un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu areposibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie aoperatorului economic;Ofertantul va completa o lista a principalelor prestari de servicii similare, respectiv de servicii tipografice duse la bun sfarsit, in ultimii 3 ani.Prin servicii duse la bun sfarsit, se intelege: servicii receptionatepartial/servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nupresupune expirarea perioadei de garantie)., Ofertantul trebuie sa prezinte unul sau mai multe contracte de servicii tipografice , prestate in ultimii trei ani , a caror valoare cumulata sa fie de celputin 290.000 lei, fara TVA., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de servicii.Operatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate, leasing, contract/precontract de inchiriere, etc. a unei masini rotative de ziar pentrutiparit. Se va permite si prezentarea unui angajament.Prestatorul trebuie sa dispuna de echipamente, spatii de depozitare sisistem de supraveghere video pentru toate spatiile folosite in procesul deimprimare si depozitare., Lista cu personalul tehnic de specialitate contracte de colaborare cupersoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului.Se va permite si prezentarea unui angajament.In cazul ofertantului declarat castigator, operatorul va incheiacontract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer