Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012, in judetul Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 325402
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL TULCEA
Numar invitatie: 325402/27.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012, in judetul Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL TULCEACod fiscal: 4321615, Adresa: STR.PACII NR.20 TULCEA, Tulcea, Telefon: 0240/511042, Fax: 0240/513036
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PACII NR.18 TULCEA, Tulcea, Romania, cod postal: 820009, telefon: +40 240511042, fax: +40 240513036, persoana de contact: Lazar Ana, tel mobil 0745019377, e-mail [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.PACII NR.18 TULCEA, Tulcea, Romania, cod postal: 820009, telefon: +40 240511042, fax: +40 240513036
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012, in judetul Tulcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie tiparirea, capsarea si ambalarea si livrarea corespunzatoare aunui numar de 909.036 buletine de vot necesare pentru desfasurarea alegerilor locale din 10 iunie 2012.Valoarea maxima pe care o poate aveacontractului, de 160000 RON , este cea in functie de care operatorii economici isi vor intocmi oferta si autoritatea contractanta o va evalua.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2000.00 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici in acelasi termen. Pentru sume pana la 5000 de lei sumele se pot depune in numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul Institutiei Prefectului-judetul Tulcea, CUI 4321615, RO61TREZ64123510120XXXXX deschis la Trezoreria municipiului Tulcea
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 Formularul 9);declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 (Formularul 8);prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 10) Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie si au rol in initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Gudu Vasile?prefect;Bangu Corvin ?subprefect;Ordean Cristian- sef serviciu juridic;Stanciu Felicia- presedinte comisie evaluareBadilas Florentina- membru comisie evaluare;Ilie Aurora- membru comisie evaluare;Georgescu Maria- membru comisie evaluare;Damian Luminita- membru comisie evaluare;Lazar Ana- consilier;Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiei prevazute la art.9, alin 1 din Ordinul presedintelui ANRMAP nr.509/2011.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Certificat constatator ONRCa) Pentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcb)Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceriValoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 200, 000.00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire si furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare de 130, 000.00 lei Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.), Cerinta nr. 2 ? Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara., Cerinta nr. 3 ? Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 4 -Utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceOfertantul are obligatiasa detina cel putin 1 (una) masina de tiparit adecvata tipului de hartie pusa la dispozitie de catre autoritatea contractanta (bobine de hartie de ziar de tip offset de aproximativ 84cm, cu o greutate cuprinsa intre 450-550 kg), 1 masina de debitat si 1 masina de faltuit, iar celelalte utilaje sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii, Cerinta nr. 5 - Spatiul necesar depozitarii hartiei si a buletinelorOfertantul are obligatia sa detina un spatiu unde se desfasoara activitatea de tiparire integrala a buletinelor de vot, spatiu asigurat contra incendiului conform normelor PSI. Ofertantul va asigura conditii de securitate asupra spatiilor unde se tipareste, se finiseaza, se manipuleaza, se depoziteaza buletinele de vot. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la cerere, suplimentar de la autoritatea contractanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer