Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire buletine de vot necesare organizarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senatul Romaniei in judetul Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 336691
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 336691/04.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot necesare organizarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senatul Romanieiin judetul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL BACAUCod fiscal: 4455404, Adresa: Str. Marasesti nr. 2-4, Bacau, Telefon: +40 234537200, Fax: +40 234545601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Marasesti nr. 2-4, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234545601, Compartiment Relatii Publice, camera 19, persoana de contact: Agape Mihaela.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Marasesti nr. 2-4, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234545601, persoana de contact: Paraschiv Gabriel, Compartiment Corp control, camera 38.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot necesare organizarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senatul Romanieiin judetul Bacau
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot necesare organizarii alegerilor ? aproximativ1.330.000 bucati
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 294, 745 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare este de 5.894.90lei (2% din valoarea estimata), iar pentru IMM-uri de 2.947, 45 lei (50 % din garantia de participare stabilita pentru intreprinderile mari).? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor? Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO08TREZ06123510120XXXXX, deschis la Trezoreria Mun.Bacau, CF 4455404 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; sau prin depunere de numerar la casieria institutiei, conform O.G. 15/1996, art.5, lit. c .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular 10).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 - Formular 1 -Declaratia privind eligibilitatea;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formular 2- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. - Formular 5- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69`1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - Formular 3Lista cu persoanele responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Claudiu Octavian Serban ?Prefect;2.Voinea Margareta -Sef biroufinanciar contabil3. Volcescu Elena ? Sef serviciu Strategii si Programe4 Roxana Neagu ?Consilier juridic superior5.Rusu Cristian- Expert Superior6.Paraschiv Gabriel ? Consilier superior7.Botezatu Nicu ? Expert PrincipalDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune/prezenta in oricare din urmatoareleforme: origina;copie legalizata ;copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiei prevazute la art.9, alin.(1)din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.509/2011Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. - Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul Bacau, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular, iar liderul asociatiei va prezenta Acordul de asociere - Formular11.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Cifra de afaceriValoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putin 580.000 lei.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea ultimelor trei bilanturi anuale inregistrate la organismele abilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa mnivelul solicitat.Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalemta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediuanual comunicat de BNR pentru moneda respectiva., Cerinta nr. 2 - Informatii generaleModalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor activitatii din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire ( pliante, ziare, tipizate etc)., a caror valoare insumata sa fie de minim290.000 lei. Experienta similara asubcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind lista principalelor activitati de servicii din ultimii 3 ani - Formular 7 (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Pentru contractul/contractele propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta copii dupa contracte (parti relevante)., Cerinta nr. 2 ? Recomandari/documente constatatoare din parteabeneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara.Modalitatea de indeplinire: Recomandari, documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale., Cerinta nr. 3 ? Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formular 12., Cerinta nr. 4 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de spatii de productie de min 500 mp si de depozitare si manipulare a hartiei, buletinelor de vot si a deseurilor rezultate de min 250mp sica are mijloacele fixe necesare pentru manipulare si depozitare( motostivuitor, transpalet).Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere privind existenta spatiilor de depozitare si manipulare a hartiei, buletine de vot si a deseurilor rezultate si lista de mijloace fixe si obiecte de inventar. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro sau prin solicitare scrisa la sediul autoritatii contractante la cam. 11 - Biroul Financiar, Contabilitate, Administrativ.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer