Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire buletine de vot pentru alegerile parlamentare din 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 336890
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI SALAJ
Numar invitatie: 336890/08.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot pentru alegerile parlamentare din 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI SALAJCod fiscal: 4494780, Adresa: PIATA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 12, Zalau, Telefon: 0260615450, Fax: 0260661270
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 0260615450, fax: +40 0260661270, persoana de contact: ANA MARIA CIOCIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 0260615450, fax: +40 0260661270
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot pentru alegerile parlamentare din 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia de servicii de tiparire a buletinelor de vot necesare organizarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din 2012-445000 buc
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 leiMod de constituire: cfm. art 86 alin (1) din H.G. nr. 925/2006-prin depunere de numerar la casieria institutiei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta :1.Declaratie privind eligibilitatea-Formular F32.Certificatul de participare cu oferta independenta conform ORD. Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010-Formular F113.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181- Formular F44.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1, din OUG nr.34/2006- Formular F6Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: FILONAS CHIS-PrefectBAICAN LUCIAN CLAUDIU -SubprefectCARABA VASILE-Director cancelarieCIMPEAN SAMIR ADRIAN-Sef serviciu juridicCHIS FELICIA DANIELA-Sef birou financiar-contabilitateCIOCIAN ANA-MARIA-Responsabil achizitii5.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat eliberat de DGFP din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor.6.Certificat privind obligatiile catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate a primariei in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor.Documentele solicitate se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? Pentru persoanele fizice/juridice romane-Prezentare certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele competente eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au mentiuni referitoare la declararea starii de faliment .Pentru persoanele fizice/juridice straine- Prezentare documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana-traducere autorizata si legalizata.Nota Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriMedia cifreide afaceri globale pe ultimii3 ani sa fie de cel putin100000lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel multdoua documente/contracte/procese verbale de receptie care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire/furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sainsumeze o valoare de minim 15000 lei., Asigurarea cu personal ?informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Asigurarea cu utilaje, instalatii si echipamente tehnice
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare fisier in format electronic de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer