Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire buletine de vot si servicii conexe
Detaliu pentru invitatia numarul 337406
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337406/15.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot si servicii conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului Judetul AlbaCod fiscal: 4562664, Adresa: Alba Iulia, str. I.I.C. Bratianu nr.1 judetul Alba, Alba Iulia, Telefon: 0258/812377, Fax: 0258/815586
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, str. I.I.C. Bratianu nr.1 judetul Alba, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 0258/812377, fax: +40 0258/811382, persoana de contact: Adina Ignea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Alba Iulia, str. I.I.C. Bratianu nr.1 judetul Alba, Alba Iulia, etaj 1, cam.110
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire buletine de vot si servicii conexe
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot necesare organizarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3000 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare este irevocabila si se va constitui in lei, in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara, Formular J.b) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari in original.c) Plata cu numerar la caseria institutiei orar de luni pana vineri 8?16.d) ordin de plata vizat de banca emitenta, Cont bancar RO56TREZ0025005XXX000140, cod fiscal 4562664.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise. In cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine suma de 1524, 47 lei din garantia de participare (art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din pretul contractului, exclusiv TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de executie este cea prevazuta in art.90 alin.(1)-(3) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006, Formular A, semnat , stampilat, in original.Cerinta nr.2 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, Formular B, semnat, stampilat, in original.Cerinta nr.3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, Formular C1 semnat, stampilat, in originalCerinta nr.4 Calitatea de participant la procedura., Formular C, semnat, stampilat, in originalCerinta nr.5 Neincadrarea in situatiile prevazute la art.69'1 din OUG 34/2006, Prezentare Formular C2, semnat, stampilat, in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: - Radu Stroe-Ministru delegat pentru Administratie- Dan Coriolan Simedru ? prefect;
- Cornel Murg- subprefect;
- Vasile Bumbu ? sef serviciu;
- Maria Pavel ? sef serviciu;
- Adina Rodica Ignea- consilier;
- Simona Elena Dan ? inspector;
- Angela Martin ? consilier juridic;
- Dan Gheoghe Untea ? consilier;
- Florin Gavrila ? inspector;
- Georgiana Irina Jurca ? sef serviciu;
- Nicolae Santimbrean, supleant- director cancelarie;
- Nicolae Gheorghe Mera, supleant-consilier juridic;
- Monica Peli, supleant - consilier;
- Anca Virginia Todeasa - inspector;
- Nicoleta Costea, supleant ? consilier;
- Marius Jurca-consilier;
- Ovidiu Cazacu-consilier.Cerinta nr. 6 Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, Se prezinta : Certificat fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de atestare fiscalaeliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse; Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta: Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare/apartenenta din punct de vedere profesional.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru persoanele juridice/fizice romane se prezinta: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc.Pentru persoanele juridice/fizice straine se prezinta: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceriValoarea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie mai mare de300.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult doua contractante care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire/ furnizare : buletine de vot, pliante, ziare, tipizate, etc., care sa insumeze o valoare de 140.000 lei. Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ).Prezentarea a minim unei recomandari din partea unor beneficiari in care sa fie evidentiat faptul ca ofertantul a prestat servicii de tiparire., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de echipamente tehnice, la dispozitia sa, care pot determina un serviciu de calitate si prestat la termen.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de spatii de depozitare si manipulare a hartiei, buletinelor de vot si a deseurilor rezultate.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de capacitatea de depozitaresi manipulare a unor bobine cu greutatea cuprinsa intre 450-500 kg hartie detip bobina .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate asigura conditiide securitate pentru perioada tiparirii si depozitariibuletinelor de vot la prestator, Cerinta nr.3Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare al personalului. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent, - Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, sediul autoritatii contractante Alba Iulia, str. I.I.C. Bratianu nr.1 judetul Alba, Alba Iulia, etaj 1, cam.120
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 13:19