Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire si livrare
Detaliu pentru invitatia numarul 336182
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336182/26.09.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire si livrare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL NATIONAL DE DEZVOLTARE A INVATAMANTULUI PROFESIONAL SI TEHNICCod fiscal: 11389672, Adresa: Str. SPIRU HARET nr.10-12, Bucuresti, Telefon: 021/3111162, Fax: 021/3125498
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. SPIRU HARET nr.10-12, Bucuresti, Romania, cod postal: 010176, telefon: +40 21/3111162, fax: +40 21/3125498, persoana de contact: CRISTINA SAIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Spiru Haret nr.10-12, sector 1, Bucuresti (sediul Beneficiarului)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire si livrare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tiparirea si livrarea a 2090 bucati anchete regionale, 1982 anchete nationale, 1982 studii previzionale, 1982 metodologii PLAI, 2530 PLAI-uri cu CD ?uri incorporate, 1400 brosuri, 1200 pliante
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 948.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2229 lei ?mod de constituire : prin virament bancar/op/fila CEC (RO78TREZ7015005XXX011696, trez.sector 1 Bucuresti, CF 11389672)/instrument de garantare emis cf.legii de catre o societate de asigurare/bancara, in original, pentru suma de 2229 lei si cu valabilitate de minim 60 de zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pt.deschiderea ofertelor.Orice oferta ce nu este insotita de o garantie de participare la licitatie in original, in suma prevazuta, forma si avand perioada de valabilitate de minim 60 de zile va fi respinsa de autoritatea contractanta in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. IMM-urile care depun dovada incadrarii in aceasta categorie beneficiaza de reducerea cu 50% a sumei solicitate in conditiile legii.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA- mod de constituire: instrument de garantare emis cf.legii de catre o societate de asigurare/bancara, in original, pentru suma calculata si cu valabilitate de minim 90 de zile (IMM-urile care depun dovada incadrarii in aceasta categorie beneficiaza de reducerea cu 50% a sumei solicitate in conditiile legii)// retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale (HG1045/19.11.2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1).Declaratie privind eligibilitatea , original semnata si stampilata de reprezentantul legal ?ofertantul nu are dreptul : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitive a tuturor ofertelor in cauza//b) sa depuna oferta individuala/comuna sis a fie nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, acelei in care este ofertant asociat; c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.)2).Declaratieprivind situatia personala a operatorului economic?- pt a verifica incadrarea/neincadrarea in situatiile descrise de art.180, 181 din OUG 34/2006 modificata si completata, original semnata si stampilata de reprezentantul legal.3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnata si stampilata de reprezentantul legal ? a fost solicitata pentru a putea determina calitatea ofertantului la procedura: in nume propriu, asociat sau subcontractator, original.4) Declaratie privind certificarea participarii la procedura cu oferta independenta (semnata si stampilata de reprezentantul legal) cf.ordin Presedinte ANRMAP 314/2010 ?ofertantul trebuie sa certifice ca participarea la procedura este in conformitate cu regulile de concurenta.5)Declaratie privind conflictul de interese pentru evitarea situatiei prevazute in art.69 indice 1 din OUG 34/2006 ( semnata si stampilata de reprezentantul legal): persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Director : Gabriela Liliana Ciobanu ; Director adj. : Zoica Vladut; avocat in cadrul proiectului : Laurentiu Mihaila; Comisia de evaluare : Andreea Cristina gheorghiu, Cristina Elisabeta sgardea, Florin gheorghe Marginean.6) Acte doveditoare situatie fiscalapentru a se putea dovedi indeplinirea obligatiilor de stat la bugetul general consolidat si locala: a) certificate de atestare fiscal eliberat de organul de adm.fiscala al unitatii administrative teritoriale in raza careia societatea isi are sediul social (datorii la bugetul consolidate general) ?trebuie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b) certificate privind plata impozitelor si taxelor locale- trebuie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentele vor fi prezentate in original sau in copie certificate ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Certificat constatator eliberat de OficiulRegistrului Comertului ? solicitat pentru dovedirea existentei unei forme de inregistrare a ofertantului precum si pentru a verifica daca societatea ofertanta este in functiune si are correspondent in codul CAEN al obiectului contractului de achizitie. Certificatul trebuie saa fie prezentat in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal. In cazul altei forme de inregistrare se va prezenta documentul echivalent.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Furnizarile de servicii de tiparire si livraredin ultimii 3 ani se certifica prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar(minim 1 maxim 3 documente), in copie certificate ?conform cu originalul?semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se va descarca din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 08:45