Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire si servicii conexe a buletinelor de vot, necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012.


Detaliu pentru invitatia numarul 324301
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL ARGES
Numar invitatie: 324301/17.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire si servicii conexe a buletinelor de vot, necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL ARGESCod fiscal: 4317959, Adresa: Pitesti, Piata Vasile Milea, nr. 1, Judetul Arges, Pitesti, Telefon: 0248223868, Fax: 0248216463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, Piata Vasile Milea, nr. 1, Judetul Arges, Pitesti, Romania, cod postal: 110011, telefon: +40 248213045, fax: +40 248216463, persoana de contact: Pitesti, Piata Vasile Milea, nr.1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL ARGES, Piata Vasile Milea, nr.1, etaj I, cam 62, cod postal: 110011, telefon: +40 248213045, fax: +40 248216463
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire si servicii conexe a buletinelor de vot, necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a unui numar de 2.412.000 buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012. Formatul si dimensiunile buletinelor de vot este prezentat in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 545, 112 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.902, 24 leiModul de constituire si exprimare a garantiei de participare : - in lei, printr-un singur instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, eliberata de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor.- in lei, ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO66TREZ04623510120XXXXX, deschis la Trezoreria municipiului Pitesti.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile, egala cu perioada de valabilitate a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.278.1, alin (1), in masura in care consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarele sume: intre 420.001lei si4.200.000 lei inclusiv ? 4.200 lei +0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, respectiv 5.451, 11 lei.In cazul IMM-urilor, garantia de participare se va reduce cu 50% si ofertantul va prezenta declaratia prevazuta de anexa nr 1 din Legea nr 346/2004.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oicare din urmatoarele situatii: a. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea contractului fara TVA.Perioada de valabilitate: pana la finalizarea procesului electoral al alegerilor locale.Forma de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari in conditiile art.90 alin (1) din HGnr.925/2006 sau retineri succesive din facturi in conditiile art.90 alin.3 din HG nr.925/2006, modificata de HGR nr.1045/2011 astfel: Contul de garantii in care se vor efectua retinerile succesive se va deschide la Trezoreria operativa teritoriala a contractantuluiNota: Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin 4 din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1).Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art180 din OUG NR.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica- Formularul 2 din Sectiunea Formulare2).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.In situatia in care reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Formularulnr.3 din Sectiunea FormulareIn cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare candidat are obligatia de demonstra indeplinirea cerintei3).Ofertantul/candidatul participa in nume propriu sau in asociere sau are subcontractoriIn cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de asubcontracta parte/ parti din contract, subcontractantii vor completa Formularul nr. 5, Sectiunea III Formulare; ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de identificare ale subcontractatilor propusi. Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru.In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 6 - Declaratie privind lista asociatilor), din Sectiunea III Formulare, completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.4).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din OUG NR.34/2006-Formular nr.4 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Gheorghe Davidescu - prefectCirstoiu Ion - subprefectStefan Claudia Maria - sef birouVoica Ionel -sef serviciu5).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul general consolidat eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depune oferta6).Certificat fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale, in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depune oferta7).Certificat de participare cu oferta independenta- Formularul nr.7- Sectiunea FormulareNota : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiilor prevazute la art. 9 alin. (1) din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 509/2011.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NOTA: In cazul asocierii, cerintele privind situatia personala si cele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati Pentru persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni ref. la declararea starii de faliment.Pentrupersoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, tradus in limba romana, traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta, la solicitarea Comisiei de evaluare a ofertelorNOTA: In cazul asocierii, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani a ofertantului va fi mai mare de 545.112 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta demonstrata cu servicii similare.Ofertantul va prezenta lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire/furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare de minim 545.112 lei. Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)In cazul IMM urilor valoarea se reduce cu 50%., Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Capacitate tehnica de prelucrare a hartiei necesare tiparirii buletinelor de vot. Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer