Achizitie publica - Achizitie servicii de tiparire si servicii conexe a buletinelor de vot, necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012.
Detaliu pentru invitatia numarul 324301
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324301/17.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire si servicii conexe a buletinelor de vot, necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL ARGESCod fiscal: 4317959, Adresa: Pitesti, Piata Vasile Milea, nr. 1, Judetul Arges, Pitesti, Telefon: 0248223868, Fax: 0248216463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, Piata Vasile Milea, nr. 1, Judetul Arges, Pitesti, Romania, cod postal: 110011, telefon: +40 248213045, fax: +40 248216463, persoana de contact: Pitesti, Piata Vasile Milea, nr.1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL ARGES, Piata Vasile Milea, nr.1, etaj I, cam 62, cod postal: 110011, telefon: +40 248213045, fax: +40 248216463
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de tiparire si servicii conexe a buletinelor de vot, necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a unui numar de 2.412.000 buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012. Formatul si dimensiunile buletinelor de vot este prezentat in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 545, 112 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.902, 24 leiModul de constituire si exprimare a garantiei de participare : - in lei, printr-un singur instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, eliberata de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor.- in lei, ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO66TREZ04623510120XXXXX, deschis la Trezoreria municipiului Pitesti.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile, egala cu perioada de valabilitate a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.278.1, alin (1), in masura in care consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarele sume: intre 420.001lei si4.200.000 lei inclusiv ? 4.200 lei +0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, respectiv 5.451, 11 lei.In cazul IMM-urilor, garantia de participare se va reduce cu 50% si ofertantul va prezenta declaratia prevazuta de anexa nr 1 din Legea nr 346/2004.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oicare din urmatoarele situatii: a. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea contractului fara TVA.Perioada de valabilitate: pana la finalizarea procesului electoral al alegerilor locale.Forma de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari in conditiile art.90 alin (1) din HGnr.925/2006 sau retineri succesive din facturi in conditiile art.90 alin.3 din HG nr.925/2006, modificata de HGR nr.1045/2011 astfel: Contul de garantii in care se vor efectua retinerile succesive se va deschide la Trezoreria operativa teritoriala a contractantuluiNota: Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin 4 din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani a ofertantului va fi mai mare de 545.112 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta demonstrata cu servicii similare.Ofertantul va prezenta lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire/furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare de minim 545.112 lei. Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)In cazul IMM urilor valoarea se reduce cu 50%., Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Capacitate tehnica de prelucrare a hartiei necesare tiparirii buletinelor de vot. Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 15:50