Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SERVICII DE TRANSMISIE PROGRAME DE TELEVIZIUNE PRIN CABLU CU INSTALARE INCLUSA


Detaliu pentru invitatia numarul 344400
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Numar invitatie: 344400/27.03.2013
Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII DE TRANSMISIE PROGRAME DE TELEVIZIUNE PRIN CABLU CU INSTALARE INCLUSA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: +40 213191900, Fax: +40 213191966
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Romania, cod postal: 010374, telefon: +40 213191900, fax: +40 213191966, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stanislav Cihoschi, nr. 5, camera 5203, et sect. 1, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII DE TRANSMISIE PROGRAME DE TELEVIZIUNE PRIN CABLU CU INSTALARE INCLUSA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 17
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de transmisie programe de televiziune prin cablu cu instalare inclusa in beneficiun Directiei Sociale a Academiei de Studii Economice din Bucuresti
II.1.6) CPV: 64228100-1 - Transmisie de programe de televiziune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 565, 473.98 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de particip: 11.000lei (< 2% din val. max estim a acordului cadru).Echiv in lei, pt garantiile de particip depuse in euro, se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile, datei limita de dep a ofertelor.-Per de valabilit: 70 de zile de la data dep ofertelor. Modalit de constit: cf Art.86?(1), (2), (3)?b, (4), (5)?a, (6) din HG 925/2006, cu modific si complet ulter.a) Daca ofertantul constituie gar de particip prin scrisoare de garantie, acesta va putea utiliza, ca model, formularul nr.14 din Partea III a doc de atrib?Modele formulare; in ac caz, doc respectiv se va prezenta in original si va trebui sa contina, urmat cond prevaz la art. 87 din HG 925/2006: a.1. AC are dreptul de a retine garantia pt particip, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din situatiile prevazute la Art.87? (1)? a, c, din HG 925/2006; Prev Art.87(2) nu sunt aplicabile.a.2. cf Art. 278ยน - lit b) din OUG 34/2006, in cazul in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant, achizitorul va retine, din garantia de participare, urmatoarea suma: 4.345, 47 lei (4.200 lei + 0, 1 % din ceea ce depaseste 420.001 lei);b) Dc ofertantul constituie garantia de participare prin virament, cu OP, suma respectiva se va vira in contul de garantii al AC ASE Bucuresti - IBAN: RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ?Trez Sect 1 Buc, c) I.M.M.- urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din cv. garantiei pentru participare, cf art. 16 din Legea nr.346/2004. d) Returnarea garantiei de participare se va efectua cf Art. 88 din H.G. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% (cinci la suta) din valoarea fiecarui contract subsecvent de prestari de servicii, fara TVA.- Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform Art. 90 alin. (1), (3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv ale HG 925/2006.a) Daca operatorul economic castigator va constitui garantia de buna executie printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau de asigurari, acesta va utiliza modelul scrisorii de garantie de buna executie din formularul nr. 15 din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.b) Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va avea o durata de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a contractului.c) I.M.M.?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei de buna executie, conform art.16 din Legea nr. 346/2004.d) Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 - (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Art. 180 - Declaratie privind eligibilitatea: ofertantul va completa si va depune formularul nr. 3 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. a) acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; c) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Art. 181 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din O.U.G. 34/2006: ofertantul va completa si va depune formularul nr. 4 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude, din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, ofertantii aflati in una sau alta din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. a) cerintele formulate pentru situatiile prevazute la Art. 181 din OUG 34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti; b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; c) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, NUMAI pentru punctele a), c1) si d) ale Art. 181 din OUG 34/2006.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: ofertantul si, dupa caz, ofertantul asociat va/vor completa si va/vor depune formularul nr. 5 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare. NOTA: Ofertantii vor respecta prevederile Art. 46 ? (1), (2) si (3) din OUG 34/2006.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691) din O.U.G. 34/2006: Ofertantul si, dupa caz, ofertantul asociat / tertul(tertii) sustinator(i)va/vor completa si va/vor depune o declaratie - privind neincadrarea in prevederile art. 691) din O.U.G. 34/2006, data pe proprie raspundere, referitoare la evitarea conflictului de interese, conform precizarilor formularului nr. 6 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare. NOTA: Conform prevederilor Art. 2 al Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr. 170/15.05.2012 privind interpretarea art.691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, persoanele (numele acestora) care detin functie de decizie in autoritatea contractanta Academia de Studii Economice din Bucuresti, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica) sunt urmatoarele: a) Prof. univ. Dr. Pavel NASTASE ? Rector; b) Conf. univ. Dr. Robert Aurelian SOVA - Prorector responsabil cu planificarea si alocarea resurselor; c) Ec. Drd. Loredana DINULESCU ? Director Economic; d) Ec. Madalina VARDOHLIP ? Sef Serviciu Financiar; e) Conf. univ. dr. Razvan Catalin DOBREA ? Director General Administrativ; f) Ec. Gabriel SUTAC - Sef Serv. Retele; g) Ec. Daniela DIMA - Sef Serviciu Achizitii Publice; h) Ec. Virginia NASTASE ? Director Directia Sociala; i) Ing. Alice HERSCHER ? Sef Birou Achizitii Publice; j) Ec. Irina NITA ? economist Serviciu Achizitii Publice; k) Analist IT Mihai LAPADAT - Analist Serviciul Retele; l) Administrator Financiar Doinita- Dobrita DUMITRU ? Admin. Financiar Serviciul Retele; m) Ec. Elena LUPU - economist Serviciu Achizitii Publice; n) C. j. Naomi BRINCEANU ? Serviciul Juridic si Contencios Administrativ. Autoritatea contractanta va exclude, din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 691) din OUG 34/2006.5. Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta: Conform prevederilor Ordinului nr. 314/2010, emis de Presedintele ANRMAP, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, ofertantul va completa si va depune respectivul certificat ? in conformitate cu precizarile formularului nr. 7 - Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul va prezenta un Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniul sau de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC ? respectiv cod CAEN 6020 ?Activitati de difuzare a programelor de televiziune?. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, se depune in original / in copie legalizata / in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii (servicii de transmisie programe de televiziune prin cablu cu instalare inclusa)- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in capacitate de plata. NOTA: a) documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (din categoria carora face parte si certificatul constator emis de O.R.C.) nu pot fi prezentate, in favoarea ofertantului, de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte; c) si persoanele fizice autorizate au obligatia de a prezenta Certificatul constatator, data fiind obligativitatea inregistrarii acestora la ORC, conform prevederilor OUG 44/2008, cu modificarile si completarile ulterioare.d) in etapa evaluarii ofertelor, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte Certificatul constatator in original sau in copie legalizata, pentru conformitate, daca anterior a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Aviz de retransmisie - actul juridic eliberat de Consiliul National al Audiovizualului unui distribuitor de servicii de programe, in baza caruia acestuia i se confera dreptul de a retransmite, printr-o retea de comunicatii electronice specificata, servicii de programe de televiziune si/sau de radiodifuziune, in conformitate cu Decizia CNA nr. 72/2012 privind conditiile de eliberare si modificare a avizului de retransmisie, Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 118 din 16.02.2012 Intrat in vigoare la: 16.02.2012, valabil la data depunerii ofertei, in copie conform cu originalul.3. Documente care atesta incadrarea intrepriderii in categoria ?intreprinderi mici si mijlocii?Conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul se incadreaza in categoria ?intreprinderi mici si mijlocii? - I.M.M., daca indeplineste, in mod cumulativ, urmatoarele conditii: -numar mediu anual de salariati mai mic de 250; -cifra medie anuala neta, de pana la 50 milioane Euro, la valoare echivalenta in Lei sau active totale care nu depasesc echivalentul in Lei al sumei de 43 milioane Euro, conform ultimului exercitiu financiar aprobat. Prin active totale se inteleg: active imobilizate + active circulante + cheltuieli in avans; Pentru a dovedi incadrarea in categoria I.M.M., ofertantii au obligatia de a completa si depune unele sau altele din urmatoarele documente, dupa caz: a) pentru intreprinderi autonome: a.1. Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare; b) pentru intreprinderi partenere: b.1. Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M., conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare; si b.2. Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate, conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2, la care se adauga ?Fisa de parteneriat? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-1 si formularul ?Intreprinderi partenere? - conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2-2, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare; c) pentru intreprinderi legate: c.1. Declaratie privind incadrarea intrepriderii in categoria I.M.M., conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare; si c.2. Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate, conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2 , la care se adauga ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-3 si formularul ?Intreprinderi legate? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-4, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;NOTA: Se solicita ofertantilor confirmarea incadrarii in categoria I.M.M. deoarece Art. 16. - (2) din Legea nr. 346/2004ii confera ofertantului urmatoarele avantaje: - beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri; - beneficiaza de dreptul de a plati 50% din valoarea garantiei pentru participare / a garantiei de buna executie, in cazul in care oferta sa va fi castigatoare si i se atribuie contractul de prestari de servicii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifrele medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani. Ofertantul va demonstra realizarea unei cifremedii anuale globale de afaceripe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), egala cu sau mai mare decat suma de 449.000, 00 conform formularului nr. 8 din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare. (mai putin de 1, 5 ori valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent), Angajament de sustinere financiara conform modelului formularului nr. 9 Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare, daca este cazul. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care, aceasta din urma confirma faptul ca va pune, la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani conform formularului nr. 10 si Tabelulului -anexa la formularul 10 ? din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare. Ofertantii vor prezenta o declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate inultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (ex.: unul sau mai multe documente constatatoare referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale sau una sau mai multe recomandari, in fotocopie) sau printr-o declaratie a operatorului economic, conform prevederilor Art. 188 ? (2), lit a) din OUG 34/2006.NOTA: Pentru prestarile de servicii similare, ultimii 3 anise calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor, Angajament de sustinere tehnica / profesionala, daca este cazul- conform Formularului 11-Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare. Conform Art. 190 (1) si (2) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care, aceasta din urma confirma faptul ca va pune, la dispozitia ofertantului, resursele tehnice si profesionale invocate.NOTA: Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006., Informatii privind subcontractantii, daca este cazul - conform Formularului 12-Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulareOfertantii care intentioneaza sa subcontracteze o parte/parti ale viitorului contract, au obligatia de a prezenta o Declaratie privind subcontractantii, in care se vor evidentia: lista tuturor subcontractantilor, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca acestia si acordul lor privind subcontractarea, Informatii privind asocierea, daca este cazulOfertantul, reprezentat printr-un grup de operatori economici, va completa, va semna, impreuna cu asociatul sau (asociatii sai)si va depune un Acord de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer