Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de transoprt aerian de pasageri


Detaliu pentru invitatia numarul 343097
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare
Numar invitatie: 343097/25.02.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de transoprt aerian de pasageri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComisia Nationala a Valorilor MobiliareCod fiscal: 6367015, Adresa: Str. Foisorului, nr. 2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3266753, Fax: 3266848
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (reglementarea si supravegherea pietei de capital)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de transoprt aerian de pasageri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport aerian de pasageri pentru destinatii interne si externe.
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 462, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9.000 lei. Perioadade valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare este in conformitate cu prevedrile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006. Contul CNVM este: RO35TREZ7005025XXX000280 deschis la ATCPMB. In cazul prezentarii garantiei sub forma de scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul 8. Pentru operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, data la care se va face echivalenta leu / valuta este data publicarii invitatiei de participare. Intrucat procedura este on-line dovada constituirii garantiei de participare se va incarca pe SEAP, iar documentul original se va transmite la registratura CNVM din str. Foisorului nr. 2, sector 3, Bucuresti, pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formularul 1.2. Declaratie privind eligibilitatea din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 2.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 3.4. Declaratie privind neincardarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG 34/2006 - Formular 4. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Eugen Popel - director general executiv, Lazar Balaj - director economic, comisia de evaluare: Nicolae Ursu, Aurica Gulii, Popescu Mianda, Mariana Ion, Bordeanu Elena.5. Fisa de informatii generale - Formular 5.Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si la art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura finalizata cu incheierea unui acord cadru pentru prestarea de servicii. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copielegalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.2. Certificat de acreditare IATA (International Air Transport Asociation) valabil la data limita de depunere a ofertei.3. Licenta de turism valabila la data limita de depunere a ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa faptul ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator va incheia polita de asigurare privind rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de beneficiar in cazul insolvabilitatii sau falimentului agentiei de turism conform Ordinului Ministerului Turismului nr. 235 din 06.06.2001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare a serviciilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin a unui document / contract / proces verbal de receptie sau a mai multor documente / contracte / procese verbale de receptie prin care sa se confirme prestarea de servicii in valoare de 462.000 lei. Certificat ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer