Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de transport aerian


Detaliu pentru invitatia numarul 322178
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL NATIONAL DE DEZVOLTARE A INVATAMANTULUI PROFESIONAL SI TEHNIC
Numar invitatie: 322178/20.03.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de transport aerian
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL NATIONAL DE DEZVOLTARE A INVATAMANTULUI PROFESIONAL SI TEHNICCod fiscal: 11389672, Adresa: Str. SPIRU HARET nr.10-12, Bucuresti, Telefon: 021/3111162, Fax: 021/3125498
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. SPIRU HARET nr.10-12, Bucuresti, Romania, cod postal: 010176, telefon: +40 213111162, fax: +40 213125498, persoana de contact: CRISTINA SAIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. SPIRU HARET nr.10-12, Bucuresti, etaj 1, cam.52, Romania, cod postal: 010176, telefon: +40 213111162, fax: +40 213125498, persoana de contact: CRISTINA SAIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de transport aerian
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de transport aerian intern si international
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 501, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va prezenta o Garantie de particip in suma de 5.100 lei.Garantia de particip la licitatie se va constitui sub forma de instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari cu respectarea prevederilor art. 86, alin 1, 2, 3 si 4 din HG 925/2006 si va fi valabila 63 zile. Garantia de particip se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazuta.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrum de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, resp la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Orice oferta care nu este insotita de o Garantie de particip la licitatie in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa de AC in cadrul sedintei de deschid a ofertelor.
Garantie de buna executie
Semnatarul contractuluiva furniza o garantie pentru buna executie. Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5 % din valoarea contractului subsecvent, exclusiv TVA.Garantia de buna executie va fi emisa in numele operatorului economic (ofertant unic sau in asociere).Garantia de buna executie se constituie sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Imposibilitatea operatorului economic castigator de a prezenta sus-mentionata garantie pentru buna executie a contractului, constituie un motiv suficient pentru anularea deciziei de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a ofertantuluiCerinta nr. 1Operatorul economic participant sa nu fi fost condamnat prin hotarare judecatoreasca definitiva pentru: a) participare la activitati ale unei organizatii criminale;b) coruptie;c) frauda;d) spalare de bani;Un operator economic poate fiexclus din prezenta procedura daca: 1) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;2)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;3)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;4)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.5) prezinta informatii false sau nu prezinta informatii solicitate de autoritatea contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor minime de calificareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa prezinte: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul consolidat general sau echivalent, din care sa reiasa achitarea obligatiilor exigile in luna anterioara lunii pentru care plata acestora devine exigibila in raport cu termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul social, din care sa reiasa achitarea obligatiilor exigile in luna anterioara lunii pentru care plata acestora devine exigibila in raport cu termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratiile de la pct 1 si 2 vor fi prezentate in original si trebuie semnate de reprezentantul imputernicit al operatorului economic, asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 2Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta ? conformordinului presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa certifice faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, prin prezentarea declaratiei "Certificat de participare la procedura cu oferta independenta"Aceasta declaratie va fi prezentata in original si trebuie semnata de reprezentantul/reprezentantii legal(i) ai operatorului economic, asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, declaratia se va prezenta de catre fiecare membru alasocierii.Cerinta nr. 3Certificarea inexistentei conflictului de interese, asa cum se specifica la art 69 si69.1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - cerinta nr. 3Ofertantii trebuie sa prezinte declaratia privind conflictul de interese care se regaseste in sectiunea IV ?Formulare de transmitere a ofertei?.Notiunea de ?conflict de interese? in cadrul acestei proceduri se interpreteaza dupa cum urmeaza: orice operator economic sau expert care participa in procesul de pregatire a documentatiei de atribuire si care a furnizat informatii ce au stat la baza intocmirii Caietului de sarcini si/sau a celorlalte parti ale documentatiei de atribuire, nu poate participa la procedura cu exceptia cazului in care poate dovedi autoritatii contractante ca implicarea sa in etapele anterioare nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In mod similar: - nicio persoana privata sau persoana juridica, care participa direct la evaluarea ofertelor, nu poate participa la aceasta procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat sau subcontractant;
- ofertantul/candidatul/ofertantul asociat /subcontractantul /tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale (astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante nu poate fi admis cu oferta in procedura.Persoanelece detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante CNDIPT sunt: 1. Ciobanu Gabriela Liliana - Director2. VladutZoica Elena - Director adjunct3. Marginea Gheorghe florin-manager proiect4. Tacea Antoaneta-Firuta-manager proiectAceasta declaratie va fi prezentata in original si trebuie semnata de reprezentantul/reprezentantii legal(i) ai operatorului economic, asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 1Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011) in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului ce urmeaza a fi semnat ? minim39150 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbalsau a unui numar de maxim 3 documente/contracte/procese verbale care sa confirme ca serviciile au fost realizate corespunzator pentru o valoare de cel putin39150 lei, in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul., Demonstrarea accesului la personal necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-personal de specialitate Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia sepoate descarca de pe SEAP, relatii la telefon +40 213111162
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer