Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie servicii de transport aerian


Detaliu pentru invitatia numarul 348079
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: FEDERATIA ROMANA DE KAIAC CANOE
Numar invitatie: 348079/05.06.2013
Denumire contract: achizitie servicii de transport aerian
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFEDERATIA ROMANA DE KAIAC CANOECod fiscal: 4203474, Adresa: VASILE CONTA, NR.16, SECTOR 2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021 3 17 17 19, Fax: 021 3 17 17 19
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie servicii de transport aerian
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de bilete de avion pentru deplasarea delegatiei Romaniei pentru participarea la competitii.Valoare max 126675 lei pentru cele 2 destinatii
II.1.6) CPV: 60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 675 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei va fi de 2000 lei - perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;
- garantia de participare se va achita in numerar la casieria autoritatii contractante, in fiecare zi lucratoare, intre orele 13.30 ? 15.30, sau prinvirament bancar in contulRO96RNCB0090000508410001, deschis la BCR Lipscani, sau printr-un instrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara, oride o societate de asigurari, care se prezinta in original. Nota 1: Pentruofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantiade participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata. Nota 2: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituiriigarantiei pentru participare vor fi respinse.Nota 3: In cazul in care garantia de participare este constituita in euro/alta valuta, cursul de schimb este cel prevazut de B.N.R. la datapublicarii invitatiei de participare in S.E.A.P.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularului A. In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert , fiecare asociat sau tert sustinatoreste obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularului B. In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert, fiecare asociat sau tert sustinatoreste obligat sa prezinte acest formular.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acestava fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa UnitatileAdministrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducereaautorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentatntul legal al operatorului economic.Cerinta nr. 4: Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catrebugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunerea ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducereaautorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?semnata si stampilata de reprezentatntul legal al operatorului economic.Cerinta nr. 5: Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarileulterioare.Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularului D.Persoanele cu functii de decizie din cadrul FRKC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedinte: Birladeanu IoanSecretar General: Stoian DanielAntrenor Federal: Constantin IonelConsilier Juridic: Racaru GabrielaContabil Sef: Ilie MarianaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau tertisustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Cerinta nr. 6: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularului E.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 7: Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea declaratiei ?Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta?- completareaFormularului C.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial cu mentionarea obiectului de activitate, care sa ateste corespondenta cu obiectul achizitiei. Toate documentele vor fi semnate, scanate si incarcate in SEAP, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Se solicita operatorilor economici acreditarea ca membru I.A.T.A. (International Air Transport Asociation)II. Persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalToate documentele vor fi semnate, scanate si incarcate in SEAP
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniulobiectului contractului.Conditie de calificare: Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractuluiin ultimii 3 (trei)ani trebuie sa fie cel putin egala cu 126675 lei.Raportarea se va face lacursul mediu comunicat de BNR pentru anii 2010-2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, similare cu obiectul procedurii.Se vor mentiona principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, specificandvalori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii seconfirma prin prezentarea unor certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat. In cazul in carebeneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatoruleconomic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din parteaacestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-odeclaratie a operatorului economic. Certificare a prestatorului de servicii pentru Sistemul de management alcalitatii - Standard ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer