Achizitie publica - Achizitie servicii de transport aerian pe baza de grafic.
Detaliu pentru invitatia numarul 353030
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353030/26.08.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de transport aerian pe baza de grafic.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 0251 BucurestiCod fiscal: 4192782, Adresa: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Bucuresti, Telefon: +40 214096068, Fax: +40 213198071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Bucuresti, Romania, cod postal: 013894, telefon: +40 214096068, fax: +40 213198071, persoana de contact: Serviciul Achizitii - U.M. 0251 Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Secretariatul Serviciului Achizitii - U.M. 0251 Bucuresti, str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, 013894, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de transport aerian pe baza de grafic.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport aerian ? 1 bilet avion pe ruta Bucuresti ? Strasbourg si retur
II.1.6) CPV: 60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 633.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 50, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, astfel: ? sub forma de scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, eliberata/eliberat conform F.11;? prin virament bancar in contul AC UM 0251 Bucuresti RO09 TREZ 7005 005X XX00 0196 deschis la DTCPMB. In situatia in care garantia de participare se va depune cu ordin de plata, trebuie sa se faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;? chitanta pentru suma cu titlul de garantie de participare depusa la casieria AC, in fiecare zi intre orele 08.00 ? 09.00, precum si intre orele 14.00 ? 16.00.Pentru IMM-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul garantiei de participare.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si art. 88 din HG nr. 925/2006.Valoarea de 50, 00 lei reprezinta suma care va putea fi retinuta, din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, de catre AC in cazul in care CNSC va respinge o eventuala contestatie.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Curs de schimb pentru care se determina echivalenta lei/valuta este cel comunicat de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A).2. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident), din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile: ? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), ? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.Pr.Fiscala.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B).4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).5. Declaratia pe propria raspundere conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12E).6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12J).- persoane cu functie de decizie din cvadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Olaru Mircea, Dospinescu Vasile, Costache Marius, Dumbar Mariana, Iacob Stefan, Costan Alin, Badea Marius, Cotrobescu Catalin, Beca Ruxandra, Blajan Adrian, Ionescu Catalin.NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 precum si la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, iar informatiile prezentate in cadrul acestui certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei.NOTA: Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate prestarea, respectiv comercializarea serviciilor care fac obiectul procedurii de achizitie.Acreditare de membru IATA ? International Air Transport Association, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil aferent anului 2012 din care rezulta cifra de afaceri globala (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copie, vizate si inregistrate de organele competente, sau orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor etc.), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Documentele trebuie prezentate in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?.2. Pentru a fi considerat calificat operatorul economic trebuie sa faca dovada unui nivel minim al mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) de minim 5.200, 00 lei (fara TVA).Autoritatea contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica., NOTA: 1. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In aceasta situatie trebuie sa se prezinte documentele de la cap. V.1) pct. a), precum si bilantul contabil din partea persoanei care sustine capacitatea economica si financiara a operatorului economic.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma, faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.2. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la pct. 1.Toti operatorii economici din grup au obligatia de a prezenta documentele de la cap. III.2.1.a si cap. III.2.1.b.In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de operatori economici va trebui autentificata la un notar public, inainte de data incheierii contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara (lista cu principalele prestari de servicii aferente ultimilor 3 ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor)Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine o experienta similara prin prezentarea unuia sau mai multor contracte/certificate/documente care sa ateste prestarea de servicii similare, realizate in ultimii 3 ani incepand cu data limita a ofertelor, in valoare de cel putin 2.600, 00 lei. Operatorii economici trebuie sa prezinte certificate, in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii, conform standardelor internationale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 13:10