Achizitie publica - Achizitie servicii de transport materiale si amenajare sectii de votare-pe raza municipiului Oradea- pentru alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din 9 decembrie 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 339037
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339037/08.11.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de transport materiale si amenajare sectii de votare-pe raza municipiului Oradea- pentru alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din 9 decembrie 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului - Judetul BihorCod fiscal: 4348882, Adresa: Parcul Traian Nr. 5, Oradea, Telefon: 0259414926, Fax: 0259411550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Parcul Traian Nr. 5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259414926, fax: +40 259411550, persoana de contact: : Pistol Camelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Parcul Traian Nr. 5, Oradea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de transport materiale si amenajare sectii de votare-pe raza municipiului Oradea- pentru alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din 9 decembrie 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie Achizitie servicii de transport materiale si amenajare sectii de votare-pe raza municipiului Oradea- necesare organizarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senatului din 9 dec.2012 .
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata fara tva a contractului de achizitie publica: 1.400 leiMod de constituire: - In conformitate cu prevederile art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006 potrivit caruia: ?Garantia de participare se constituie prin virament bancarsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?- In situatia in care se constituie prin ordin de plata in contul de garantie al Institutiei Prefectului Judetul Bihor-acessta este: RO71TREZ0765005XXX005855 deschis la TREZORERIA ORADEA- prin depunere de numerar la casieria institutiei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 45 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara tva.Mod de constituire: - In conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din HG nr.925/2006 potrivit caruia : ? De regula, garantia de buna executie se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa lacontract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator?- Daca se constituie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, modelul acesteia este-Formular 19, sau conforrm ART.90 alin (2)din HG 925/2006, potrivit caruia : ? }n cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar"
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-Formular nr.23.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1, din OUG nr.34/2006-Formular nr.3Persoanele cu functie de decizie , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Claudiu-Adrian Pop-prefect, Alice Lupes-sef serviciu juridic, Floarea Mihaiu-viza CFPP, Emil Berdie-manager public si Camelia Pistol-compartiment achizitii4.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat eliberat de DGFP din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul)5.Certificat privind obligatiile catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate a primariei in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul).6.Certificat de participare cu oferta independenta-Anexa 10Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? -Certificat constatator ONRC-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si ca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 10:58