Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de transport tehnologic cu autobasculanta de 16 tone


Detaliu pentru invitatia numarul 327693
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL VULCAN
Numar invitatie: 327693/23.05.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de transport tehnologic cu autobasculanta de 16 tone
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VULCANCod fiscal: 4375267, Adresa: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Vulcan, Telefon: 0254570340, Fax: 0254571910
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Vulcan, Romania, cod postal: 336200, telefon: +40 254570340, fax: +40 254571910, persoana de contact: NICOLAE FARA. Ofertele se vor depune la Registratura - camera 10
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Vulcan, Bd. Mihai Viteazu nr.31, Sala de sedinte a Consiliului Local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de transport tehnologic cu autobasculanta de 16 tone
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile includ toate nevoile de transport tehnologic din cadrul administrarii domeniului public si privat de pe raza municipiului Vulcan si a localitatilor componente Paroseni si Dealu Babii.
II.1.6) CPV: 60181000-0 - Inchiriere de camioane cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 816 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2200 lei. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86, alin (1) si art 86, alin (5)din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC iar acesta a respins contestatia, conform prevederilor art.278 cu 1, alin (1), lit.b din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contracranta va retine contestatorului din garantia de participare suma conform prevederii legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va verifica existenta tuturor documentelor solicitate de autoritatea contractanta pentru demonstrarea situatiei personale si conformitatea acestora cu cerintele din documentatia de atribuire.Ofertantul/asociatul va demonstra ca: - nu a fost condamnat, in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;
- nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit (respectiv obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta);
- si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor catre bugetele locale (respectiv obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta);
- in ultimii 2 ani si-a indeplinitsau nu si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile asumate printr-un alt contract de achizitie publica, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- nu prezinta informatii false si se obliga prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare;
- participarea la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - indeplinirea conditiilor prevazute in Ordinul nr.314/2010;
- ofertantul/asociatul nu are dreptul de a avea membrii in cadrul consiliului de administrare/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are dreptul de a avea actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69, lit.a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Persoanele din partea autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ile Gheorghe, Peter Rodica, Fara Nicolae, Moise Cristina.Se va solicita ofertantilor demonstrarea situatiei personale prin prezentarea urmatoarelor documente (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"): -Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de participare cu oferta independenta;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 cu 1 din OUG nr.34/2006 (se va prezenta si de catre tertul sustinator);
-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat fiscalprivind impozitele, taxele locale si alte venituri la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va urmarii inregistrarea agentilor economici ofertanti/asociati in Registrul Comertului ca persoane fizice/juridice si autorizarea activitatilor declarate incadrate in clasele CAEN si de asemenea se va urmarii existentaprintre activitatile autorizate a activitatii care corespunde obiectului contractului ce urmeaza sa fie atribuit.Referitor la acest aspect, se va solicita ofertantilor demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale prin prezentarea urmatoarelor documente(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"): - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Licenta de transport de natura celui specificat in prezenta procedura - pentru castigatorul procedurii. Initial se poate depune o declaratie a operatorului ecomomic ofertant din care sa reiasa faptul ca daca operatorul economic este declarat castigator, va obtinesi va pune la dispozitia autoritatii contractante respectiva licenta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii generale despre ofertant si informatii referitoare la cifra de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati solicitandu-se: -Bilantul contabil pe anul 2010 vizat si inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice;
-Bilantul contabil pe anul 2011 vizat si inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, daca a fost depus sau nevizat daca acesta nu a fost inca depus;
-Formular ? Informatii generale/declararea cifrei de afaceri cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii trei ani incheiati.Nu se impun niveluri minime.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va solicita ca si cerinta minima de calificare referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala: -existenta unei autoutilitare cu capacitatea de 16 tone;Se solicita astfel prezentarea: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
- Acte doveditoare pentru existenta utilajului (certificat de inmatriculare, contract/precontract de inchiriere daca utilajul nu este in proprietatea ofertantului), Se va solicita ca si cerinta minima de calificare referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala: -existenta unui conducator auto profesionist.Se solicita astfel prezentarea: -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Contract de munca pentru conducatorul auto profesionist sau contract de colaborare cu conducator auto profesionist care nu este angajat permanent al ofertantului sau angajament de participare din partea persoanei propuse ca si conducator auto., Se va solicita prezentarea unor informatii referitoare la prestarea unor servicii anterioare. Se va prezenta astfel: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Nu se impun niveluri minime.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante: Primaria municipiului Vulcan, cam.33, Bd. Mihai Viteazu nr.31
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer