Achizitie publica - Achizitie servicii dirigentie de santier pe parcursul derularii lucrarilor de executie pentru proiectul ?Amenajare parcare subterana in zona Teatrului National?
Detaliu pentru invitatia numarul 355891
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355891/20.11.2013
Denumire contract: Achizitie servicii dirigentie de santier pe parcursul derularii lucrarilor de executie pentru proiectul ?Amenajare parcare subterana in zona Teatrului National?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200585, Centru de Informare pentru Cetateni si Audiente
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza, nr.7, sala Gheorghe Chitu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii dirigentie de santier pe parcursul derularii lucrarilor de executie pentru proiectul ?Amenajare parcare subterana in zona Teatrului National?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform Caietului de sarcini nr. 122479/2013, se vor achizitiona servicii dirigentie de santier pe parcursul derularii lucarilor de exectie pentru proiectul ?Amenajare parcare subterana in zona Teatrului National?.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 432, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8.640 lei Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare). Nota: Avand in vedere valoarea estimata, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice. - Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare(Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului (exclusiv TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;4. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu - Primar, Nedelescu Gheorghe ? Administrator Public, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia?Director executiv adjunct economic, Fetoiu Mihaita - Director Dir. Elaborare si Implementare Proiecte, Anamaria Mihaela Covaci-Director Investitii, Achizitii si Licitatii, Iancu Marinel, Dragota Nicolae, Ditoiu Daniel, Nicolita Podeanu, Margineanu Gabriel, Ghencioiu Marian, Badea Ramona, Cretu Cristina, Bica Ileana, Ungureanu Elena, Dole Teodora, Chesoiu Vasile, Mihalcea Gabriela, Mioara Paduraru.b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cilibiu Mihai, Dindirica Lucian Costin, Cherciu Dan Adrian, Cotescu Nicusor, Dasoveanu Dan, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Marinescu Dorel-Cosmin, Radu Marin Traian, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria, Socoteanu Razvan Florentin, Toader Vergil, Voicu Dorel, Sas Teodor Nicusor, Stefarta Emilian, Vasile Marian, Nanu Andrei Gheorghe.5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Din Certificate trebuie sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care, procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Din Certificate trebuie sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care, procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: Se va completa Anexa nr. 15 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru confirmarea prestarii serviciilor, se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 15 din Sectiunea Formulare., Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a face dovada prestarii in ultimii trei ani, de servicii similare cu serviciile care fac obiectul contractului (servicii de supraveghere a lucrarilor pe parcursul executiei), duse la bun sfarsit, in valoare cumulata egala sau mai mare decat430.000, 00 lei exclusiv TVA, incluse in cadrul a max. 3 contracte, prezentate ca dovada a experientei similare.Contractul/contractele de servicii declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr.15.Pentru serviciile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta: - Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte informatii privind: denumirea serviciului, categoriile de lucrari care au facut obiectul activitatii de supraveghere pe parcursul executiei, valoarea, perioada de prestare si daca serviciile au fost duse la bun sfarsit.Prin servicii duse la bun sfarsit se intelege: -servicii receptionate partial;
-servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru conversia lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an., Declaratie referitoare la echipamenteletehnice- Se va completa Anexa nr. 13 ? Declaratie privind echipamentele tehnicede care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va completa Anexa nr.14 - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din SectiuneaFormulare.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 14 din Sectiunea Formulare., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii: completare Anexa nr.17- Informatii referitoare la personalul de conduceredin Sectiunea Formulare, cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru este inclus urmatorul personal: -un specialist/expert diriginte lucrari in domeniul 3 Drumuri, poduri tunele, piste de aviatie, transport pe cablu- 3.3 De interes local, autorizat ISC sau echivalent;
-un specialist/expert diriginte lucrari in domeniul 6. Constructii tehnico - edilitare si retelede apa si canalizare - 6.1 De alimentari cu apa si de canalizare si retele, autorizat ISC sau echivalent;
- un specialist/expert diriginte lucrari in domeniul 9 Retele - 9.1.Electrice, 9.3 De telecomunicatii, autorizat ISC sau echivalent.- topometrist pentru verificarea cantitatilor executate in teren si calitatea lucrarilor(distante, suprafete, cote de nivel), etc., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului, sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in copie conform cu originalul;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului(daca ofertantul nu are angajat/ angajate astfel de persoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- documente care atesta autorizarea ca dirigente de santier, in copie conform cu originalul., Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentiasa o subcontracteze (daca este cazul): Se va completa Anexa nr. 18 ? Modeldeclaratie subcontractanti din Sectiunea Formulare, cu subcontractantii sispecializarea acestora, partea din contract care va fi subcontractata siprocentul de subcontactare.Subcontractantii declarati vor completaFormular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict deinterese.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza saindeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritateacontractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelorincheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acestain oferta, care se constituie in anexa la contract.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecaremembru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18 - Lista cusubcontractantii si specializarea, Tert sustinator tehnic si profesional-daca este cazul.In conformitate cu art.190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice siprofesionale invocate. Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii.- declaratie pe propria raspundere in original, prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de prestari servicii.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza. Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent). Dcumentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational pentru Pescuit - POP
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 09:13