Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SERVICII EVALUARE SI REEVALUARE SI COMPLETARE ACTIVE FIXE ,TERENURI SI CLADIRI


Detaliu pentru invitatia numarul 310556
Autoritate contractanta
Orasul Turceni
Cod de identificare fiscala: 4813480
Adresa: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni
Telefon: 0253335024/0253335025
Fax: 0253/335026
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIE SERVICII EVALUARE SI REEVALUARE SI COMPLETARE ACTIVE FIXE , TERENURI SI CLADIRI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ACHIZITIE SERVICII EVALUARE SI REEVALUARE SI COMPLETARE ACTIVE FIXE , TERENURI SI CLADIRI DIN DOMENIUL PUBLIC SI PRIVAT AL ORASULUI TURCENI
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.08.2011 15:24
Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Primariei Orasului Turceni din str. Muncii nr.12, Biroul Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Orasului Turceni din str. Muncii nr.12, Biroul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 241, 935.48 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Decl.priv.situatia personala: Anexa 10; - Decl.priv.calit.de particip.la proced. (Form.12C); - Certif de particip.cu oferta indep.; Certificate constat. priv. indepl. oblig.de plata a impozitelor sitaxelor; CUI, in copie; Certif. const. emis de O.R.C.; Ultimul bilant contabil; Informatii gen. (Anexa 11); Lista princip. serv. prest. în ultimii 3 ani (Anexa 15; Exp. simil.: val. minima :241000 lei (excl.TVA); Decl. priv. efectiv. mediu anual al pers. angajat (Anexa nr.14); Lista cu pers. responsabil pt. indepl. contractului (Anexa nr.17), atestari personal; Inf. priv.subcontract.(Anexa 18);
SEAP gratuit prin descarcare fisier atasat. Garantia de participare 4800 lei
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de prestare
30
Descriere: Termen de prestare: a) Pentru cel mai scazut termen de prestare se va acorda punctaj maxim (30 puncte) ;b) Pentru termene de prestare mai mari decat cele prevazutute la litera a), punctajul se va calcula dupa urmatoarea formula: Termen de prestare n = (Termen de prestare min / Termen de prestare (n)) x 30 puncte
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer