Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii imprimare buletine de vot ce vor fi folosite la alegerea autoritatilor administratiei publice locale din iunie 2012 ? Judetul Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 324134
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL VALCEA
Numar invitatie: 324134/13.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii imprimare buletine de vot ce vor fi folosite la alegerea autoritatilor administratiei publice locale din iunie 2012 ? Judetul Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL VALCEACod fiscal: 2540570, Adresa: B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250/731168, 0250/730801, Fax: 0250/735729
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240566, telefon: +40 250730801, fax: +40 250735729, CAM.9 RELATII CU PUBLICUL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240566, SALA DE PROTOCOL, ETAJ 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii imprimare buletine de vot ce vor fi folosite la alegerea autoritatilor administratiei publice locale din iunie 2012 ? Judetul Valcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de imprimare buletine de vot ce vor fi folosite la alegerea autoritatilor administratiei publice locale din iunie 2012 ? Judetul Valcea, inclusiv depozitarea si transportul acestora
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 478 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :4.389 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participarea: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006In cazul optiunii de constituire a garantiei prin : a) virament, contul Institutiei Prefectului Judetul Valcea este: RO27TREZ6715005XXX000118, deschis la Trezoreria Municipiului Rm.Valcea, cod fiscal 2540570b) Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formularul nr. 11Eliberarea / Restituirea Garantiei de Participare : conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Retinerea garantiei de Participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu garantia pentru participare, in conditiile art.87, alin.(1) din HGR Nr.925 / 2006 si art.278^1 din OUG Nr.34 / 2006, repectiv suma de 2195 lei
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului, faraTVA.Perioada de valabilitate: pana la finalizarea procesului electoral al alegerilor locale.Forma de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin.(1)dinH.G.nr.925/2006(a se avea in vedere Formularul Nr.14)sau retineri succesive din facturi in conditiile art. 90 alin.(3)dinH.G.nr.925/2006, modificata de HGR nr.1045/2011astfel : Contul de garantii in care se vor efectua retinerile succesive se va deschide la Trezoreria operativa teritoriala a contractantului.Nota: Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92alin.(4)dinHGnr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor completa si depune :1.declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul: 1 ? original, formularul 2, respectiv Formularului 2.1 ? original, ,Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2.declaratia privind participarea cu oferta independenta, conform formularului 4? original.3.certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, - original sau copie ?conform cu originalul ?4.certificat de atestare fiscala eliberat de ANAFprivind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - original sau copie ?conform cu originalul?Nota: a) Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor de plata exigibile catre bugetul localsi bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun oferteleb) Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.5. Declaratiape proprie raspundere privind conflictul de interese, formularul: 3 ? originalDeclaratia se va prezentaatat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detinfunctii de decizie si au rol ininitierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ungureanu Petre- PrefectStanga Eugenia ? Contabil sefAvram Veronica ? sef Serviciu JuridicPetcu Mariana, presedinte comisie evaluareLuta Narcis, membru comisie evaluareMarin Corina, membru comisie evaluareIliescu Roxana, membru comisie evaluareMazilu Marinela, membru comisie evaluarePapa Laurentiu, rezerva comisie evaluare Certificat constatator ONRC ? original sau copie ?conform cu originalul ? , din care sa rezulte ca domeniu de activitate principal sau secundar ? servicii tipografice .a) Pentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcb) Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei medii de afaceri , in domeniul de activitate aferent domeniului contractului, pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu suma de438950 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestarea siducerea la bun sfarsit -in ultimii 3ani, a unui contractsimilar prinvolumul, natura si complexitatea celor mentionate in Caietul de Sarcini, a carui valoare sa fie egala sau mai mare de219478leiindiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.), Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniInformatii referitoare la personalul tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractuluiIn cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociatva putea prezenta documentulmentionat, Cantitatile de utilaje, echipamentesi dotari propuse pentru indeplinirea contractuluiSe impune dovada ca ofertantul poseda logistica necesara indeplinirii contractului, in conditiile speciale impuse de Caietul de Sarcini ( utilaje de tiparire capabile sa prelucreze toate tipurile de hartie enuntate in caietul de sarcini , spatii de depozitare cu dotarile necesare indeplinirii cerintelor din caietul de sarcini, mijloacele de transport) .In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociatva putea prezenta documentulmentionat, Informatii privindsubcontractantiiSe va mentiona partea din contract care se va subcontracta Certificarea implementarii sistemului de management alcalitati conform standarduluiISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul INSTITUTIEI PREFECTULUI JUDETUL VALCEA, B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240566
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer