Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SERVICII INFORMATICE DE BAZE DE DATE


Detaliu pentru invitatia numarul 85703
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Cod de identificare fiscala: 17093691
Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti
Telefon: 2521451
Fax: 2521451
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIE SERVICII INFORMATICE DE BAZE DE DATE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 72320000-4 - Servicii de baze de date (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Achizitia de servicii de baze de date - culegere si prelucrare de date inclusiv online la aplicatia pentru beneficiarii de ajutoare pentru incalzirea locuintei.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 28.09.2007 15:38
Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olari nr. 11-13, Sector 2, Bucuresti. Serviciul Relarii cu Publicul si Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie privind eligibilitatea;declaratie conform art.181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificate constatatoare privind obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si de stat; statut/act constitutiv/ certificat constatator emis de Registrul Comertului; certificat de inregistrare la registrul comertului; bilant contabil la 30.06.2007; cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani; grafic de prestari servicii; lista principalelorprestari de servicii efectuate in ultimi 3 ani; incheierea unui contract similar precum si recomandari din partea beneficiarilor; propunerea de acord cadru si contract semnate si stampilate.
SEAP
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer