Achizitie publica - Achizitie servicii intretinere si reparatii 13 imprimante Epson si 1 imprimante Infoprint
Detaliu pentru invitatia numarul 205373
CASA JUDETEANA DE PENSII IASI
Cod de identificare fiscala: 13590868
Adresa: STR. ANASTASIE PANU NR. 17-19 BL. GHICA VODA, Iasi
Telefon: 0232218540
Fax: 0232410092
Denumire invitatie: Achizitie servicii intretinere si reparatii 13 imprimante Epson si 1 imprimante Infoprint
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: achizitie servicii intretinere si reparatii 13 imprimante Epson si 1 imprimante Infoprint
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 27.08.2009 15:27)
Data publicarii: 30.04.2009 12:07
Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2009 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, str. Anastasie Panu, nr. 17-19, bloc Ghica Voda, nr. 2A-2B
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2009 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, str. Anastasie Panu, nr. 17-19, bloc Ghica Voda, nr. 2A-2B
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
conform documentatiei de atribuire
din SEAP sau de la sediul institutiei noastre
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Procedura de atribuire anulata conform art. 209 alin. 1 lit. c si d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare