Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii publicatii pt proiectul"Retehnologizarea statiei de epurare Vladeni"


Detaliu pentru invitatia numarul 161657
Autoritate contractanta
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie servicii publicatii pt proiectul"Retehnologizarea statiei de epurare Vladeni"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 78100000-8 - Servicii tipografice (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitie servicii publicatii pt proiectul"Retehnologizarea statiei de epurare Vladeni"
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 28.07.2008 13:34
Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Cod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Cod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Neîncadrarea în situatiile prevazutela art.180, 181din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, - Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat ;
- Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.- demonstrarea capacitatii prin cel putin un contract similar, incheiat si finalizat in ultimii trei ani.- Prezentarea cel putin a unei recomandari, din partea beneficiarului, pentru prestarea serviciilor
SEAP si sediul autoritatii contractante
Motive anulare:
Altele
Observatii: Inadvertente intre bugetul initial al proiectului si cel revizuit - anulare conform art.209, alin.2 din OUG 34/2006.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer