Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SERVICII RECOLTAT SI TRANSPORT CEREALE


Detaliu pentru invitatia numarul 347847
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola Pitesti
Numar invitatie: 347847/03.06.2013
Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII RECOLTAT SI TRANSPORT CEREALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialStatiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola PitestiCod fiscal: RO3110660, Adresa: Soseaua Pitesti Slatina km. 5 , com. Albota, Jud. Arges, Albota, Telefon: +40 0372753083, Fax: +40 0248206334
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Pitesti Slatina km. 5 , com. Albota, Jud. Arges, Albota, Romania, cod postal: 117030, telefon: +40 0372753083, fax: +40 0248206334, persoana de contact: Gina Minca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SCDA Pitesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare dezvoltare agricola)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII RECOLTAT SI TRANSPORT CEREALE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE SERVICII RECOLTAT SI TRANSPORT CEREALE
II.1.6) CPV: 77111000-1 - Inchiriere de utilaje agricole cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 57, 746 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
OFERTA LOT 1= 475, 00 leiOFERTA LOT 2 =105, 00leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin60 de zile cuincepere de la datalimita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) OP confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.Cont RO57TREZ0465025XXX000274 Trezoreria Pitesti jud ArgesPentru ofertantii I.M.M ?uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei. c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de prestari serviciii in perioada de valabilitate a ofertei;d)ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art.278^1/OUG 34/2006 este de60%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Prezentare Formular 4Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular 5Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele (conform art. 9 din OrdinANRMAP 509/2011)Documentele pot fi prezentate in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formular 6Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentare Formular 12Cerinta nr.6Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 Prezentare Formular 11 ;Declara?ie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin func?ii de conducere in cadrul autorita?ii contractante, si anume: Trasca Florian - DirectorRadescu Nicolaie- Contabil Sef; Cerinta nr. 1 ?pentru Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocument emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaCerinta nr. 2- Persoane juridice /fizice strainePrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalCerinta nr. 3( dupa caz)Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uriModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari dinultimii 3 aniinsotita de copie contract pentru cele mai importante servicii, sau copie PVR (recomandari din partea beneficiarilor)., Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii(dupa caz)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer