Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SERVICII TIPARIRE BULETINE DE VOT


Detaliu pentru invitatia numarul 336886
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI HARGHITA
Numar invitatie: 336886/08.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII TIPARIRE BULETINE DE VOT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI HARGHITACod fiscal: 4245470, Adresa: PIATA LIBERTATII NR 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266371114, Fax: 0266372080
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA LIBERTATII NR 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530100, telefon: +40 266371114, fax: +40 266372080, persoana de contact: DUSA CALIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA LIBERTATII NR 5, Miercurea-Ciuc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII TIPARIRE BULETINE DE VOT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot necesare alegerii Camerei Deputatilor si a Senatului din anul 2012.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, care se prezinta in original.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 180 din O.U.G. 34/2006 (Formularul 2)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181 din O.U.G. 34/2006 (Formularul 3)Prezentarea certificatului constatator eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat, pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local, pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele nominalizate cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, precum si persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: - Andrei Jean-Adrian - prefect- Condrat Octavian - subprefect- Panescu Adrian - director cancelarie- Szoke Maria - sef serviciu- Kedves Elisabeta - sef serviciu- Domokos Eniko - expert- Dusa Calin - consilier- Bilibok Andras - consilier- Luca Laura - consilier- Dobos Emilia - consilier juridic- Voslaban Cornel - consilier juridic Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic trebuie sa aiba inscris in certificat codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice.Documentele solicitate vor putea fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 200.000 lei., Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani., Recomandari de la beneficiari, Asigurarea cu personal suficient pentru executarea tiparirii si procesarii, precum si sortarii buletinelor de vot pe colegii, pe localitati si pe sectii de votare - informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Dotarea cu utilaje pentru prelucrarea hartiei de ziar de tip bobina de 84 cm/48, 8g/mp
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii de participare sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer