Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii tiparire buletine de vot care se folosesc la alegerile pentru Camera Deputailor si Senat din anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 337333
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL CARAS SEVERIN
Numar invitatie: 337333/15.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii tiparire buletine de vot care se folosesc la alegerile pentru Camera Deputailor si Senat din anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL CARAS SEVERINCod fiscal: 3228276, Adresa: PIATA 1 DECEMBRIE 1918, NR.1, Resita, Telefon: +40 255219023, Fax: +40 255219023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA 1 DECEMBRIE 1918, NR.1, Resita, Romania, cod postal: 320084, telefon: +40 255212498Registratura, cam.1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Resita, Piata 1 Decembrie 1918, nr.1, cam. 104
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii tiparire buletine de vot care se folosesc la alegerile pentru Camera Deputailor si Senat din anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie serviciile de tiparire buletine de vot care se folosesc la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitati de constituire, conform art.86 alin.(1) din HG nr. 925/2006:1)instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca ori de o societate de asigurari;2) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO29TREZ18123510120XXXXX, cu mentiunea "Garantie de participare";3) prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus, caz in care ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie-formularul nr. 12 atasat in sectiunea Formulare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse, fiind considerate inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus, caz in care ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie-formularul nr. 12 atasat in sectiunea Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 (cerinta obligatorie- completarea formularului nr. 2)2)Certificat de participare cu oferta independenta (cerinta obligatorie-completarea formularului nr. 3)3)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (cerinta obligatorie-completarea formularului nr. 4)4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura(cerinta obligatorie-completarea formularului nr. 5)5)Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice prin care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara depunerii ofertelor (cerinta obligatorie)- original, copie legalizata sau copie lizibila semnata cu mentiunea "Conform cu originalul"6)Certificat eliberat de autoritatile publice locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul local pentru luna anterioara depunerii ofertelor ( cerinta obligatorie)- original, copie legalizata sau copie lizibila semnata cu mentiunea "Conform cu originalul"Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate la bugetul de stat sau la bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiei prevazuta la art.9 alin. (1) din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 509/2011; Operatorii economici nerezidenti(straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine, (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) precum si un certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Persoanele nominalizate cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, precum si persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: prefect- Florin Silviu Hurduzeu;subprefect - Ioan Anton Paulescu;Sef serviciu- Turcoane Liliana;Sef serviciu- Roman Speranta;Consilier- Lala Diana;Consilier-Molnar Daniela;Consilier- Moldovan Cantemir;Consilier juridic-Scurt Adrian;Membrii de rezerva: Sef Serviciu-Albu Florenta, Sef Serviciu - Doran Ion Certificat constatator ONRCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoanele fizice/juridice romane - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie lizibila "Conform cu originalul" cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate, precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc.Pentru persoanele fizice/juridice straine - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana, traducere autorizata si legalizata (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a operatorului economic pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 300.000 lei sau echivalent in euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: un contract a carui valoare sa fie de 150.000 lei fara TVA sau cel mult 2 contracte, care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire, furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate, etc, care sa insumeze o valoare de 150.000 lei.Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leu, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ)., Recomandari/documente constatatoare/procese verbale de receptie din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara, Asigurarea cu personal - Declaratie privind informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Dotarea cu utilaje pentru prelucrarea hartiei de ziar de tip bobina de 84cm/48, 8g/mp , respectiv alte utilajele si echipamente tehnice utilizate pentru indeplinirea obiectului achizitiei., Spatiul de depozitare de minim 200 mp Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer